سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند نوجوانان وجوانان را با برنامه ریزی‌های دقیقی که روی آن‌ها انجام داده از راه درست منحرف کنند و باید توطئه‌های دشمنان را درست بشناسیم وبه موقع خنثی کنیم
کد خبر: ۹۱۳۴۴۵۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
باید توطئه‌های دشمنان را درست بشناسیم
سرهنگ پاسدار محرم پوررحمان در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل با تبریک هفته معلم به معلمان عزیز در سنگر‌های علم وهفته عقیدتی سیاسی به پاسداران سبز پوش حریم ولایت و آغاز حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم حرمت معلمان عزیز را حفظ کرده ومعلمان نیز این جایگاه را که در جامعه دارند به نحو احسن حفظ کنند وبا قدرت جامعه را به سمت تعالی پیش ببرند.

وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: اگر بخواهیم انقلاب و سپاه را زنده نگه داریم باید تفکرات استاد مرتضی مطهری در این امر مهم حراست شود و سپاه پاسدارن تا روزی شکست ناپذیر خواهد بود که بر مبنای اعتقادات باشد و کارنامه‌ای که امروز سپاه دارد در اعتقاداتش ثابت قدم است وقدرت سپاه قدرت معنوی واعتقادی است وتعمیق معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی وروحیه انقلابی از اولویت‌های سپاه پاسداران است وبررسی تهدیدات وآسیب‌های در پیش روی انقلاب از اولویت‌های اجرایی عقیدتی سیاسی سپاه است.

پور رحمان افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند نوجوانان وجوانان را با برنامه ریزی‌های دقیقی که روی آن‌ها انجام داده از راه درست منحرف کنند و باید توطئه‌های دشمنان را درست بشناسیم وبه موقع خنثی کنیم.
 
فرمانده سپاه ناحیه کوثر یاد آور شد اگر استاد مطهری امروز بود قطعا پاسخ دندان شکن در مقابل مستکبران و دشمنان داشت.
 
وی گفت:امروزه پاسداران، بسیجیان، علما، اساتید، دانشگاهیان و .... رسالت عظیمی بر عهده دارند وباید جلوی افکار انحرافی دشمن را بگیرند وملت ما با بصیرت وبا قدرت در مقابل توطئه‌های دشمنان قسم خورده خواهند ایستاد چرا که فرماندهی مقتدر، فرزانه وحکیم دارند
ارسال نظرات