مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد در گفتگو با «بسیج»؛
به همت معاونت بسیج سازندگی و حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه نظرآباد دومین محموله و اجناس کمک های مردمی به استانهای سیل زده لرستان و خوزستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۴۴۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام حمید اسکندری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با تلاش بسیجیان شهرستان نظرآباد دومین محموله کمک های مردمی شهرستان نیز به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

ارسال دومین محموله از کمک‌های مردمی شهرستان نظرآباد  به مناطق سیل‌زده کشور

وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان نظرآباد افزود: این کمک‌‌های مردمی توسط بسیج شهرستان نظرآباد و به همت خیرین و اقشار مختلف مردم با هدف کمک رسانی به هموطنان سیل زده جمع آوری شده است.

حجت الاسلام اسکندری تصریح کرد: دومین محموله از کمک های مردمی این شهرستان نیز شامل انواع کنسرو، آب معدنی، حبوبات، پوشاک، پتو و لوازم اولیه برای زندگی است.

ارسال دومین محموله از کمک‌های مردمی شهرستان نظرآباد  به مناطق سیل‌زده کشور

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد هدف از این امر را کمک رسانی به سیل زدگان کشور است تصریح کرد: این امر در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده است که ما نیز بتوانیم گوشه ای از مشکلات سیل زدگان اخیر استان های گلستان و مازندران را به دوش بگیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : مردم خون گرم اهواز در دوران جنگ و آتش شجاعانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمن تصرف نشود ، این کمتر کاری بود که مردم شهید پرور شهرستان نظرآباد انجام دادند.

ارسال نظرات