گرامیداشت روز بسیج کارگری در زنجان برگزار شد
برگزاری مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از خانواده های معظم شهدای کارگری زنجان در سالن اجتماعات شرکت نفت شمالغرب کشور
کد خبر: ۹۱۳۴۴۲۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

به  گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با هفته کارگر  مراسم امتنان از خانواده های معظم شهدای کارگری و کارگران نمونه بسیجی با حضورامام جمعه، استاندار و معاون  هماهنگ کننده سپاه استان زنجان در محل سالن اجتماعات شرکت نفت شمالغرب کشور برگزار شد.

استاندار زنجان اظهار داشت: امروز دشمنی امریکا نسبت به چهل سال قبل به اوج خود رسیده که با هرزه گویی و تروریستی خواندن سپاه عزیز و تحریم ها موجب اتحاد بیشتر ما شده.

وی با تاکید بر اینکه، اگر کارگر ضربه بخورد و امنیت شغلی‌اش به خطر بیفتد، توسعه ارزش نخواهد داشت، افزود: الفبای صادرات، حفظ امنیت شغلی کارگر است.در شرایط تحریم نیز صادرات غیر‌نفتی جهاد محسوب می‌شود. از همین‌رو باید کیفیت محصولاتمان را افزایش داده و صادرات قابل توجهی در منطقه داشته باشیم.

حقیقی خاطرنشان کرد: برای حفظ فرصت‌های شغلی، واحدهای تولیدی که قبلا تعطیل شده است مورد بررسی قرار گرفت تا اگر می‌توانند به چرخه تولید برگردند و اگر نمی‌توانند زمینه برای جذب سرمایه‌گذار و بازگرداندن این واحدها به چرخه فراهم شود.

در ادامه امام جمعه زنجان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان تشکل های کارگری دقایقی را به سخنرانی پیرامون اهمیت تکریم کارگران و لزوم توجه ویژه به معیشت خانواده های کارگری پرداختند.

در انتهای مراسم  پس از قرائت بیانیه بسیج کارگری که به مناسبت روز بسیج کارگری تهیه شده بود، از خانواده های معظم شهدا و کارگران نمونه بسیجی تجلیل به عمل آمد.

 

عکسها : 
ارسال نظرات