«هادی ابراهیمی» درباره بیانیه گام دوم رسانه استانی برای تبیین کامل و دقیق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری از آمادگی صداو سیمای مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۴۴۰۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در نشست هم‌اندیشی اجرایی کردن اهداف بیانیه گام دوم با اعلام آمادگی رسانه استانی برای تبیین کامل و دقیق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: پیشنهاد و راهکار‌های کارشناسان در برنامه‌سازی برای این هدف استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت ۷۰ درصدی مخاطبان شبکه مازندران، افزود: صدا و سیما در پیاده کردن محورهای هفتگانه بیانیه مقام معظم رهبری نقش موثری دارد و همه تلاش خود را برای تولید برنامه‌های فاخر در بخش‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی به کارخواهد گرفت.

در این نشست که با حضور مدیران کل، کارشناسان، نخبگان و جمعی از ائمه جمعه و تولیدکنندگان مازندران در صدا و سیمای مازندران برگزار شد، بر حفظ تعادل در مواجهه با فضای مجازی، فعالیت‌های موثر و امید بخش در معرفی توانمندی‌ها، بیان واقعیتها، توجه به اهمیت حضور جوانان در فضای مجازی و برنامه ریزی در این زمینه، تاکید و اعلام شد: این بیانیه باید برای عموم تبیین و زمینه‌های بروز آن در استان تدوین شود.

همچنین، تشکیل هفت گروه کارشناسی تخصصی برای هفت محور بیانیه، برجسته سازی و الگوسازی دستاوردها و توانمندی‌ها، محوریت قراردادن اقتصاد دانش محور، پرهیز از شعارزدگی و توجه به عملگرای در اجرای مصوبات و برنامه‌ها و ضرورت تسلط کامل مدیران استان بر گام دوم مورد ارزیابی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها