فرمانده سپاه استان البرز :

رسانه های غربی قصد تضعیف اقتدار سیاسی کشور را دارند

فرمانده سپاه امام‌ حسن مجتبی (ع) استان‌ البرز گفت : رسانه های غربی قصد دارند اقتدار سیاسی کشور را کاهش دهند به گونه ای که این سؤال طرح شود که چگونه ایران در خارج از مرزها می تواند فعال باشد اما در کشور خود نمی تواند مایحتاج مردم‌ را تأمین کند؟ در حالیکه واقعیت این نیست و این مسأله تنها موجب ایجاد اختلاف در سیستم های زیر بنایی می شود.
کد خبر: ۹۱۳۴۴۰۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام‌ حسن مجتبی (ع) استان‌ البرز در نخستین جلسه شورای عالی سازمان بسیج رسانه و هیأت اندیشه ورز این استان که با حضور مدیران و نخبگان رسانه در سالن‌ جلسات فرماندهی سپاه البرز برگزار شد، گفت: پیش از دی ماه سال ۹۶ دشمن عملیات روانی گسترده ای را در فضای مجازی آغاز کرد و با این عمل افکار عمومی و جامعه را تحت تأثیر این عملیات روانی قرار داد.

رسانه های غربی قصد تضعیف اقتدار سیاسی کشور را دارند

فرمانده سپاه امام‌ حسن مجتبی (ع) استان‌ البرز با بیان اینکه دشمن برای ایجاد تفرقه میان مردم ایران برنامه ریزی کرده است، اظهار کرد: وحدت، تنها موضوعی است که می تواند ما را از بحران‌ ها خارج کند؛ اکنون‌ باید تمام امکانات کشور بسیج شوند تا با اعتقاد، روحیه جهادی و خلوص نیت با دشمن‌ مقابله کنیم.

سردار مولایی اذعان کرد: دشمن تحلیل های چندگانه ای را در مورد اقتصاد ایران‌ در رسانه ها آغاز کرد و با انتشار جملاتی مانند خروج‌ آمریکا از برجام، تشدید تحریم‌ها و تأثیرگذاری بر افکار عمومی قصد داشت نیروهای نظامی را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: تحلیل های چندگانه به دلیل ایجاد اجماع جهانی علیه ایران، کاهش روحیه و انگیزه مدیران و فرماندهان و همچنین کاهش آستانه مقاومت مردم ایران و در پی آن‌ وارد شدن استرس های روانی بزرگ به جامعه اتفاق افتاد.

سردار مولایی عنوان کرد: دشمن هوشمندانه وارد فاز عملیاتی جدیدی شد و با افزایش جابجایی نیاز در جامعه، شایعات بی ارزش، عدم‌ توانایی خرید و ایجاد نیاز جدید، موجب افزایش قیمت ها شد.

فرمانده سپاه امام‌ حسن مجتبی (ع) استان‌ البرز با بیان اینکه دشمن در مرحله اول سعی داشت قدرت پاسخگویی دولت را از بین ببرد، ادامه داد: رابطه میان توزیع و وجود کالا در بازار، افزایش قیمت ها را به دنبال داشت و در نتیجه، گستردگی اعتراضات مردمی اتفاق افتاد.

وی مطرح کرد: دشمن پیش از این تحریم‌ها را چند جانبه اعمال می کرد اما در این مقطع تهدید ترکیبی انجام داد و با اعمال خرابکارانه اقتصاد را به حوزه اجتماعی و فرهنگی وارد کرد.

سردار مولایی اذعان کرد: رسانه های غربی قصد دارند اقتدار سیاسی کشور را کاهش دهند به گونه ای که این سؤال طرح شود که چگونه ایران در خارج از مرزها می تواند فعال باشد اما در کشور خود نمی تواند مایحتاج مردم‌ را تأمین کند؟ در حالیکه واقعیت این نیست و این مسأله تنها موجب ایجاد اختلاف در سیستم های زیر بنایی می شود.

سردار مولایی مطرح کرد: دو سال است که هیأت اندیشه ورز استان‌ تشکیل شده و برخی از مصوبات آن را به رده های پایین تر ابلاغ می کنیم.

فرمانده سپاه امام‌ حسن مجتبی (ع) استان‌ البرز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و مؤلفه های مختلف در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، نیازمند همفکری هستیم و از توصیه های افرادی که صاحب اندیشه و تخصص کافی در حوزه های مختلف هستند و در کانون اندیشه ورز گرد هم آمده اند استفاده می کنیم.

وی بیان کرد: نکته بسیار مهمی که باید در نظر گرفته شود، نقش رسانه در حوزه سیاسی و اقتصادی است و باید بدانیم دشمن چه اقداماتی در حوزه رسانه انجام‌ می دهد تا بتوانیم راهکارهای لازم برای مقابله با آن ها را طراحی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار