غبارروبی نماز خانه تیپ حضرت علی اکبر زابل

در آستانه ماه مبارک رمضان نمازخانه تیپ مردم پایه حضرت علی اکبر با حضور امام جمعه شهر بنجار و کارکنان تیپ غبار روبی شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۹۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، در آستانه ماه مبارک رمضان نمازخانه تیپ حضرت علی اکبر (ع) با حضور امام جمعه شهر بنجار و کارکنان تیپ غبار روبی شد.

حجت الاسلام پارسا، امام جمعه شهر بنجار در این مراسم با اشاره به این مطلب که آئین غبار روبی مساجد هر ساله قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در کشور آغاز می‌شود، گفت: این برنامه در راستای آماده سازی مساجد در راستای میزبانی بهتر از روزه داران انجاتم می‌شود.

وی افزود: آن چه که در این ماه معنوی خیلی مهم است، آماده ساری فضای عبادی جهت عبادت بندگان است که بتوانیم بهتر و زیباتر با خدا راز و نیاز کنیم.

حجت الاسلام پارسا بیان کرد: مهمتر از غبار روبی مساجد در این ماه غبار روبی دل است در این ماه باید کدورت‌ها و بد اخلاقی‌ها راکنار بگذاریم و صلح و دوستی و محبت ومودت را جایگزین کنیم.

این مسئول ادامه داد: در این ماه علاوه بر روزه شکم همه اعضای بدن ما باید روزه دار باشد و انسان مومن باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: روزه بودن همه اعضای بدن باید همیشه ادامه داشته باشد روزه چشم، گوش و زبان نباید خدای نکرده چشم به نامحرم بیندازیم زبان را به تهمت و توهین باز کنیم یا گوش را به شنیدن تهمت و توهین باز کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار