فروتن در نشست عقیدتی سیاسی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد اظهار داشت:باور این که شعار "مرگ بر امریکا" عامل تحمیل تحریم ها بر کشور ایران است, گناهی کبیره و نابخشودنی است.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۸۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی نشستی در پایگاه نجمه خاتون حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد با محوریت رویش‌های انقلاب اسلامی و تشریح شعار سال برگزار گردید.
"فروتن"در این نشست با تاکید بر اینکه پیشرفت با کار جهادی و شبانه روزی حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد:از ابتدای انقلاب تا کنون شعار مردم، حمایت از مظلوم بوده و مردم هنوز هم به این اعتقادات و باور‌های خود پایبند هستند.

وی در تشریح دستاورد‌های انقلاب ثبات و امنیت عرضی، ارتقائ بینش، همیاری ومشارکت مردم، کاهش فاصله طبقاتی و فقر، بهبود وضعیت زندگی، افزایش چشمگیر معنویات و فضایل اخلاقی، ایستادگی در برابر زورگویان، عدالت و مبارزه با فساد و عزت ملی را از موارد ان برشمرد و اذعان داشت:باور این که شعار "مرگ بر امریکا" عامل تحمیل تحریم‌ها بر کشور ایران است، گناهی کبیره و نابخشودنی است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مده الظله) در این جنگ اقتصادی کنونی تمام راه حل‌ها داخل کشور است.
مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه دشمن برای زمین زدن و شکست ما از حربه فشار اقتصادی استفاده کرده است به تشریح اهمیت تولید و رونق تولید به عنوان گام اول در توسعه پرداخت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات