رئیس کل دادگستری استان زنجان:

نباید هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل شود

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال 98 به سال رونق تولید گفت: نباید هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل شود.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۳۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام صادقی نیارکی در کارگاه آموزشی محاسن و معایب قانون جدید و نحوه اجرای محکومیت های مالی ویژه قضات استان که با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در سالن آمفی تئاتر دادگستری زنجان  برگزار شد ، ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه معزز زنجان  جهت حضور در جمع قضات دادگستری استان اظهار کرد: الحمدالله عملکرد دستگاه قضایی استان در بخش های مختلف مطلوب بوده  و همچنین برخوردار از قضات پاکدست و توانمند است.

وی ضمن اشاره به نامگذاری سال 98 به سال رونق تولید افزود: همه بایستی در تحقق شعار سال همت مضاعف کنیم  مبادا زمینه تعطیلی  واحد های  تولیدی  فراهم شود  لذا دستگاه قضایی استان  در اجرای احکام با موضوع  مسائل اقتصادی و کارخانجات  ضمن توجه به حقوق محکوم له مانع تعطیلی کارخانجات خواهد شد، چرا که عده زیادی از فعالیت  واحد های تولیدی  ارتزاق می کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه برتوجه و اهتمام  کلیه قضات و کارکنان بر  نوع برخورد با ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه برخورد خوب و مناسب با ارباب رجوع می باشد مبادا  با عمل و رفتار خود موجب تکدر خاطر مراجعین شویم شاید بدلایل قانونی نتوانیم خواسته مراجعین را براورده کنیم اما باید رفتاری در خور و شان آنها داشته باشیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری توصیه به دستگاه قضایی بر مردمی بودن این دستگاه می باشد.لذا قضات دستگاه قضایی در این راستا با حضور در جمع مردم ، مساجد و مصلی ها ضمن استماع مسائل و مشکلات به سوال های حقوقی آنها نیز پاسخ  دهند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار