خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی سپاه اسدآباد گفت: آثار شهید مطهری همیشه تازگی و به روز بودن خودش را حفظ کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۳۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

مجتبی باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: شهید مطهری از برجستگان عالم اندیشه اسلامی است و یکی از پرکارترین نویسندگان و عالمان مسئول دین در دوران معاصر است.

وی با بیان اینکه هفته عقیدتی بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با اندیشه‌های شهید مطهری است، گفت: با توجه و تامل در آثار شهید مطهری می‌توان این را فهمید که این آثار بیش از هر چیز دیگری، مدافع عقاید دین با استفاده از عقل است و اکثر مخاطبین این شهید بزرگوار جوانان هستند.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه اسدآباد گفت: شهید مطهری در دفاع از جنبه های اعتقادی، اجتماعی اسلام هیچ گونه ابایی نداشت و شاهد بارز آن مجله «زن روز» است که در دوران حکومت محمدرضا شاه بیان شده بود.

وی اضافه کرد: یک جهت دیگر از آثار و کلام شهید مطهری مبارزه با الحاد و نفوذ اعتقادی مارکسیسم بود، یعنی علل گرایش به مادیگری که بعنوان یک آسیب از نگاه شهید بررسی شده است.

باقری گفت: آثار شهید مطهری همیشه تازگی و به روز بودن خودش را حفظ کرده و مهمترین کاری که می‌توان در قبال این آثار انجام داد این است که دو دستگاه مبلغ در کشور یعنی حوزه و دانشگاه این آثار گرانبها را به جوانان معرفی کنند، تا جوانان ما با وفق دادن افکار خود با آثاراین شهید بزرگوار روز به روز در راستای اعتلای انقلاب اسلامی پیشرفت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات