خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم از آغاز فعالیت گشت استانی رضویون در قم از پانزدهم اردیبهشت ۹۸ خبر داد و گفت: این طرح با هدف مبارزه با سرقت، تهیه و توزیع مواد مخدر و نزاع و درگیری اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۱۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در همایش گشت استانی رضویون که با حضور معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و معاون دادسرای عمومی و انقلاب قم در سالن همایش‌های ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد، اظهار داشت: طرح رضویون متشکل از عوامل پلیس، سپاه، بسیج و دستگاه قضایی است که به صورت تلفیقی در سطح استان فعالیت خواهند کرد.

وی با اذعان به نقش بی‌بدیل بسیج در شئون مختلف کشور افزود: امروز خداوند متعال به ما توفیق داده از ظرفیت عظیم بسیج که همانا شجره طیبه است، در اجرای مأموریت‌ها و پیشبرد اهداف نظام استفاده کنیم.

آقاخانی استمرار طرح رضویون را استمرار یک فرهنگ دانست و گفت: گشت رضویون یک طرح سراسری و کشوری است که با هماهنگی سپاه پاسداران، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بوده و از توان بی‌انت‌های بسیج نیز استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: این طرح رسماً از ۱۵ اردیبهشت ۹۸ آغاز و با جرائمی همچون سرقت، مواد مخدر و نزاع و درگیری مبارزه و مقابله خواهد شد.

وی از مردم شریف و ولایت مدار قم تقاضا کرد با واحد‌های گشت رضویون همکاری کنند و گزارشات خود را پیرامون سه موضوع اشاره‌شده به پایگاه‌های بسیج منعکس کنند.

آقاخانی خاطرنشان کرد: معضل مواد مخدر و معتادان متجاهر، سرقت و درگیری‌های فردی و گروهی از دغدغه‌های مهم مردم، مراجع معظم تقلید و مسئولان استان است که بایستی برطرف شود.

فرمانده انتظامی استان قم با اعلام اینکه استان قم در این طرح پیش‌قدم بوده است، ابراز امیدواری کرد با مشارکت سپاه، ناجا، دستگاه قضائی و ظرفیت بی‌نهایت بسیج قدم‌های مثبتی در مسیر رفع آسیب‌های اجتماعی استان برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها