تشییع پیکر مادر پدر موشکی ایران امروزدر شهر ری برگزار می شود

مراسم تشییع پیکر «فاطمه داوود دخت جلیلی» مادر شهیدان علی و حسن طهرانی مقدم ۱۵ اردیبهشت از درب منزل آن مرحومه واقع در کاشانک، جنب مسجد والفجر آغاز و پس از تشییع در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۰۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

به گزارش سپاه تهران بزرگ خبرگزاری بسیج، شعبان روان مسئول ایثارگران سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تسلیت درگذشت مادر شهیدان طهرانی مقدم اظهار داشت: پیکر این مادر مومنه و ایثارگر ساعت ۹ صبح یکشنبه در منزلش در منطقه کاشانک توسط مردم مومن و شهید پرور تشییع و سپس به شهرستان ری منتقل خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع مادر شهیدان طهرانی مقدم ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه  ۱۵ اردیبهشت ماه از میدان اصلی شهر ری آغاز خواهد شد و پیکر این مادر بر دستان مردم تشییع و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و امامزادگان این آستان مقدس تشییع خواهد شد.

 

گفتنی است شهید علی طهرانی مقدم پسر کوچکتر این مادر مومنه و ایثارگر  ظهر عاشورا در ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ و در سن  ۱۸ سالگی  در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید و حسن طهرانی‌مقدم دیگر شهیدنام‌آور این خانواده پدر صنعت موشکی ایران است که ۲۱ آبان ۱۳۹۰ به شهادت رسید.

مادر شهیدان طهرانی مقدم درباره تربیت فرزندانش گفته بود: خیلی روی تربیت بچه ها حساس بودم، خدا را شکر خانواده ای مذهبی داشتیم و من مراقب بودم که بچه ها درسشان را بخوانند و سر شب هم خانه باشند. موقع اذان در مسجد باشند و نماز جماعت بخوانند. بعد از نماز هم قرآن تلاوت کنند و به درس و مشقشان برسند. سر ساعت بخوابند و سر ساعت مدرسه باشند.

 

 

ارسال نظرات