مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بنیه فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر پایه تفکرات شهید مطهری دانست و گفت: این شهید بزرگوار راهنمای معلمان بسیاری بوده‌اند و معلمان و بسیج و سپاه مکمل همدیگرند و اگر بسیج و سپاه نبود، آموزش تکمیل نمی شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۰۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹

 معلمان و بسیج و سپاه مکمل یکدیگرند

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت‌الاسلام عبادیان با اشاره به آیات مکرر قران در رابطه با استعدادها و خصایص انسان گفت: پروردگار عالم انسان را مختار در اعمالش می داند و انسان باید بداند که در انتها به سوی خداوند بازگشته و باید مراقب اعمالش باشد.

عبادیان با اشاره به معراج پیامبر مقام انسان را بالاتر از فرشتگان الهی دانست و گفت: اگر عقل انسان بر شهوتش غلبه کند، آن قدر در نزد خداوند عزیز می شود که از فرشتگان نیز مقرب تر خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا انتخاب فرمانده کل سپاه از سوی مقام معظم رهبری را یک انتخاب هوشمندانه دانست و گفت: دشمنان نظام بدانند که ملت ایران اشتباه نکرده و در مقابل شیاطین تسلیم نخواهد شد و استکبار جهانی از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات