فرمانده سپاه شهرستان نکا بیان کرد: سال گذشته در زمینه ساخت مسکن 46 واحد به نکا ابلاغ شد که 30 واحد در حال ساخت است که پنج واحدتکمیل و تحویل شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۲۸۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرمانده سپاه نکا امروز درمراسم تبیین برنامه سازمان بسیج سازندگی در شهرستان نکا که در مسجد جامع روستای زرندین این شهرستان برگزار شد،گفت: بسیجیان مردان عاشقی هستند که پایبند عهد و پیمانشان با امام و رهبری هستند که با تمام توان منشا خیر و برکت در انقلاب اسلامی بود و اکنون در تمام حوزه‌ها کمک حال دولت و مردم است.

سرهنگ شعبانی افزود: بسیج سازندگی، بسیجیانی با روحیه جهادی آماده خدمت به مردم هستند و با افتخار جان، مال و زمان خود را برای کمک به همنوعان نیازمندخود به کارمی‌گیرند و به این روحیه انقلابی خود افتخار می‌کنند.

وی گفت: روحیه جهادی،گروه‌های جهادی اردوهای جهادی مثل رویش‌های انقلاب خروشان هستند و در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی می‌کنند. در حادثه سیل اخیر جوانان انقلابی و بسیجی میدان دار عرصه خدمت رسانی بودند که جای قدردانی دارد.

شعبانی بیان کرد: سال گذشته در زمینه ساخت مسکن 46 واحد به نکا ابلاغ شد که 30 واحد در حال ساخت است که پنج واحدتکمیل و تحویل شد و در زمینه ساماندهی گلزار شهدا تک مزار و و دو مزار در حال بازسازی و ساخت است که 15 گلزار به اتمام رسید.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها