قدردانی از دانش آموز قهرمان سیرجانی و اقدام ضد صهیونیستی وی

در مراسمی از نوجوان ورزشکار سیرجانی که در مخالفت با ظلم و ستم صهیونیستها در حق مردم فلسطین از مدال طلای مسابقات بین المللی چشم پوشی کرد تجلیل شد .
کد خبر: ۹۱۳۴۲۷۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ آقای امیرحسین عرب دانش‌آموز ۱۶ ساله سیرجانی در فینال مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته کاپ تقدیر از دانش آموز قهرمان سیرجانی و اقدام ضد صهیونیستی وی .اروپا ، حاضر به رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر فلسطین نشد و به مدال نقره مسابقات قناعت کرد . این رقابتها حدود 6 ماه قبل یعنی ۳ و ۴ آذر گذشته با حضور ۱۸ تیم و ۴۰۰ بازیکن در شهر سوفیا بلغارستان برگزار شد و امیرحسین عرب با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام شد و ۸ میلیون تومان برای شرکت در آن هزینه کرد.

وی پس از شکست دادن حریفانی از کشور‌های روسیه، بلغارستان و ترکیه به فینال این مسابقات راه پیدا کرد اما حریف فینال وی در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم از فلسطین اشغالی و با پرچم رژیم صهیونیستی آمده بود.

امیرحسین می گوید بی درنگ تصمیم گرفت در برابر حریف صهیونیست قرار نگیرد و به نشان نقره مسابقات بسنده کند. تقدیر از دانش آموز قهرمان سیرجانی و اقدام ضد صهیونیستی وی .
در حالیکه این اتفاق مربوط به حدود ۶ ماه پیش است تاکنون به جز خانواده ، دوستان و اطرافیان این نوجوان هیچکس از آن خبر نداشت ، اما اخیرا مسئولان مدرسه و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان متوجه موضوع شدند و از این دانش آموز قهرمان قدردانی کردند.


صبح امروز هم در دبیرستان ابن سینا سیرجان با حضور سرهنگ علی صابر ماهانی مسئول سازمان بسیج دانش اموزی کشورمورد تجلیل قرار گرفت.
قدردانی از دانش آموز قهرمان سیرجانی و اقدام ضد صهیونیستی وی

در این مراسم مسئول محترم سازمان بسیج دانش اموزی کشور با گرامیداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم ضمن تقدیر و تشکر از مربیان، معلمان ووالدین امیر حسین عرب اموزش وتربیت را محور تحول و حتی برای رسیدن به تمدن مسئله اساسی دانستند و اظهار امیدواری کردند که روز به روز این دانش اموز بسیجی پله‌های ترقی را بپیماید
 
 

در پایان این مراسم سرهنگ صابر ماهانی از امیر حسین عرب قهرمان کاراته را به عنوان عضو افتخاری کنگره ملی سارمان بسیج دانش اموزی که سالانه برگزار می‌گردد منصوب نموده و با اهدا لوح تقدیر از طرف مسئول محترم سازمان بسیج سردار غیب پروراز ایشان تقدیر نمودند
قدردانی از دانش آموز قهرمان سیرجانی و اقدام ضد صهیونیستی ویقدردانی از دانش آموز قهرمان سیرجانی و اقدام ضد صهیونیستی وی
ارسال نظرات
آخرین اخبار