تاکید بر ضرورت پیروی از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تامین امنیت پایدار در استان کردستان

سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب در اجلاسیه شهدای شهرستان سروآباد که صبح امروز در مسجد جامع دزلی برگزار شد اظهار کرد: استان کردستان در 24 کیلومتر مرز مشترک سروآباد با عراق بود که مردم این شهرستان در سالهای نخستین جنگ در خط مقدم بوده و برای حفظ استقلال و آزادی آماده شهادت بودند و ترسی به دل راه نداده و از مرزهای غربی کشور به خوبی پاسداری کردند.
کد خبر: ۹۱۳۴۲۰۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب در اجلاسیه شهدای شهرستان سروآباد که صبح امروز در مسجد جامع دزلی برگزار شد اظهار کرد: استان کردستان در ۲۴ کیلومتر مرز مشترک سروآباد با عراق بود که مردم این شهرستان در سال‌های نخستین جنگ در خط مقدم بوده و برای حفظ استقلال و آزادی آماده شهادت بودند و ترسی به دل راه نداده و از مرز‌های غربی کشور به خوبی پاسداری کردند.

وی با اشاره به اینکه ما بصیرت را از شهدا آموختیم و باید پاسدار این بصیرت باشیم گفت: مردم سروآباد در طول هشت سال دفاع مقدس و برای برقراری امنیت، شرافتمندانه نه تنها در برابر یک دشمن بلکه در برابر تمام دشمنان که برای نابودی اسلام دست به دست هم داده بودند، ایستادند و اجازه ندادند دست نامحرم به خاک وطن برسد.

وی گفت: امروز که شاهد امنیت و آسایش کشور و اقتدار و موفقیت نیرو‌های نظامی هستیم حاصل شجاعت و فداکاری شهدای عزیز است و امروز کشور ما به مرکزی امن در جهان تبدیل شده است.
 
سردار اوصانلو در ادامه به حضور مقام معظم رهبری در نخستین روز‌های جنگ در این شهرستان اشاره کرد و عنوان کرد: مقام معظم رهبری خود در این سرزمین هم پای شهدا و همه مردم این شهرستان از این منطقه دفاع کردند و این خود افتخار بزرگی برای مردمان این خطه است که با گذشت سال‌ها از رشادت‌های شهدا همپای مقام معظم را فراموش نخواهند کرد.


وی گفت: ما در ۴۰ سال گذشته این انقلاب سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و امروز روز‌های خوبی به واسطه آن رشادت‌ها در پیش رو داریم.


سردار اوصانلو به راهبرد گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امروز دولتمردان ما برای تحقق این بیانیه وظیفه سنگینی دارند و آحاد مردم و جوانان در تحقق بخشیدن به این بیانیه نقش مهمی دارند، این بیانیه برای دنبال کردن و محقق کردن گام بعدی انقلاب صادر شده و توصیه‌هایی برای رسیدن به این چشم انداز شده است.


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب با تاکید بر ضرورت پیروی از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تامین امنیت پایدار در استان کردستان گفت: پایداری امنیت کردستان به‌منزله استقلال مردم است.

وی افزود: امروز کشور‌های اروپایی از کم امنیت‌ترین کشور‌ها هستند و ایران اسلامی از امن‌ترین کشور‌های منطقه و جهان است و این نشانه این است که ما ادامه دهنده را شهدا هستیم هنوز در عرصه دفاع از میهنمان و پاسداری از آن شهید میدهیم.

وی در ادامه به سخنرانی ترامپ با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک گروه تروریستی گفت: ترامپ یکی از احمقانه‌ترین تصمیمات سیاسی خود را اتخاذ نمود، زیرا ماهیت‌های انقلاب اسلامی و ایران آن است که هر چقدر بیشتر در صحنه‌های جنگ حضور داشته باشد قدرتمند‌تر می‌شود.


وی ادامه داد: ایران در صورتی که امنیت آن در معرض خطر قرار بگیرد، از پاسخ در خارج از مرز‌های خود هرگز دریغ نخواهد کرد.


سردار اصانلو گفت: همچنین در خصوص تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: تحریم آمریکا یک مساله طبیعی است که به آن عادت کردیم.


وی اضافه کرد: با تحریم به خودکفایی و انسجام ملی دست خواهیم یافت و پس از تحریم‌ها قدرتمند‌تر خواهیم شد.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: تا سرنگونی رژیم صهیونیستی و نابودی این جرثومه خبیث پایدار خواهیم بود و اکنون به آن زمان نزدیکتر شده ایم.


فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) در واکنش به حمایت برخی سران منطقه از گروهک‌های معاند نظام اسلامی، گفت: فردا اگر غضب ایران دامن شما را گرفت حق اعتراض ندارید.

وی در واکنش به اقدامات کور گروهک‌های معاند نظام جمهوری اسلامی و حمایت برخی کشور‌ها و سران منطقه از آن‌ها عنوان کرد: ما به کشور‌ها و سران پشتیبان این گروهک‌ها هشدار می‌دهیم که جلوی اقدامات آن‌ها را بگیرند و مقابلشان بایستند و آن‌ها را تیمار و حمایت نکنند.

وی افزود: فردا اگر مورد غضب جمهوری اسلامی قرار گرفتند و خشم ایران همانند سال گذشته که مقر یکی از احزاب معاند نظام جمهوری اسلامی را موشک باران کردیم، دامن آن‌ها را نیز گرفت حق اعتراض ندارند.


سردار اصانلو ادامه داد: باید سران منطقه اعضای گروهک‌ها را از منطقه خود بیرون کرده و حمایت نکنند و بدانند که مسؤول ناامنی‌هایی که در استان کردستان و آذربایجان غربی به وجود می‌آید آن‌ها هستند.


فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب ایران عنوان کرد: در حادثه موشک باران مقر دموکرات در سال گذشته حتی یک قطره خون از بینی انسان بی گناهی جاری نشد و تمام کسانی که کشته شدند در حال طرح ریزی توطئه علیه ایران بودند.


سردار اصانلو با اشاره به ترور اخیر یکی از بسیجیان سپاه کردستان در منطقه کامیاران، ادامه داد: ترور کار هنرمندانه‌ای نبوده و اینکه یک بسیجی را با دستان خالی در داخل یک روستا ترور کنی چیزی جز بی رحمی و آدمکشی نیست.


وی افزود: ۹۰ درصد کسانی که این چنین در داخل استان کردستان ترور شده‌اند بومی خود استان هستند و بانیان آن در کمال بی شرمی این ترور‌ها و خونریزی مدافعان امنیت کردستان را دفاع از مردم کُرد می‌نامند؟!
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار