خبرهای داغ:
همایش تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی همزمان با هفته معلم و عقیدتی سیاسی سپاه در محل تالار معلم شهر آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۹۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه آبادان ، طی این مراسم که روز پنجشنبه به تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار شد ، حجت الاسلام والمسلمین نجیبی مدیر حوزه علمیه آبادان و امام جمعه موقت شهرستان که سخنران این همایش بود ، ضمن اشاره به نقش و جایگاه مربیان، معلمان، مدیران و فرماندهان در تمامی حوزه های سیاسی و اجتماعی گفت: تفکر و اندیشه های والای شهید مطهری برای نسل دیروز، امروز و فردای کشور هدایتگر بوده و مربیان، معلمان و هادیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه نیز از آموزه های این استاد شهید برای هدایت جوانان بهره می گیرند.
وی با اشاره به نقش ارزنده در سنگر تعلیم و تربیت تصریح کرد: معلمان و مربیان نقش مهم و ارزنده ای در یک خانواده ایفا می کند؛ این قشر علاوه بر تاثیر مثبتی که بر خانواده خود دارند، می توانند در راستای اهداف آموزشی و در سنگر علم و دانش دیگر آحاد مردم بخصوص دانش آموزان این مرز و بوم را برای یادگیری بهتر و موثر تر در کلیه زمینه ها یاری دهند.
حجت الاسلام والمسلمین نجیبی شناساندن اندیشه های شهید مطهری به نسل جدید را حایز اهمیت دانست و نقش مربیان، معلمان و هادیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه در این مسیر را بسیار خطیر، عنوان کرد.
در پایان این مراسم که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و دیگر اقشار مردمی برگزار شد از مربیان عقیدتی، و هادیان سیاسی بسیج وسپاه و معلمان بسیجی نمونه با اهدای لوح و هدایا، تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها