خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: عقیدتی سیاسی ریشه های علمی ، تفسیری و عرفانی همراه با اصول و مسائل شرعی در آن نهفته است که می توان به عنوان یک الگوی مناسب رفتاری و اعتقادی استفاده نمود و همچنین یاد و خاطره دانشمند و اسوه تقوی و علم استاد شهید آیت الله مطهری و روز معلم را گرامی میداریم.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۹۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم همراه با تجلیل از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی با حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه سپاه، معاونت های سپاه و گردان ها و جمعی از بسیجیان، روحانیون و سرپرست اداره آموزش و پرورش هندیجان بصورت ویژه در دفتر امام جمعه شهرستان هندیجان بر گزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت : نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در مجموعه بزرگ سپاه یک امری مهم و تاثیرگذار در نیروهای سپاه و بسیج است که واقعا جای تقدیر دارد که زحماتی برای برنامه ها اهداف دینی مذهبی و اعتقادی انجام می گیرد.

وی افزود : یکی از ممتاز ترین ویژگی های شخصیتی علامه شهید استاد مطهری آن است که علم و حکمت ودرس های آموزنده قرآن واسلام را با پیروی از سیره عملی اهل بیت (ع) و با پیروی از فرمایشات حکیمانه امام راحل در جهان معرفی و آگاهانه در اختیار تمام قشرهای مختلف مردم جوامع جهان قرارداده است.

 

وی بابیان تقدیر از تلاش های مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و حوزه ها گفت: از تلاش های یکساله و مستمر خوب مربیان پرتلاش عرصه عقیدتی سیاسی سپاه که شبانه روز پای کار هستند تقدیر و تشکر می شود و آرزومند سلامتی تمام این بزرگواران هستم.

سرهنگ دوم پاسدار بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : جهان اسلام بصورت ویژه با تلاش های امام راحل و بزرگان دینی همچون شهید والامقام استاد مطهری و خودمقام معظم رهبری شناخته شده و روز بروز با تمام فتنه های دشمنان اسلام برای مردم آزادیخواه جهان بهتر از قبل پذیرفته و شناخته می شود .

وی بااشاره به ویژگی های عقیدتی سیاسی بیان کرد : نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در سپاه در اصل نهادی است که در برابر ظلم ها ایستادگی می کند و از مظلوم دفاع و به یاری خداوند در تمام صحنه های اعتقادی و اخلاقی و دینی پیروز و سربلند است و همه ماها قدردان این نهاد باارزش و تاثیرگذار باید باشیم.

در این مراسم امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی با تاکید بر ارزشمند بودن عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت : وجود مقدس عقیدتی سیاسی در رده های سپاه و بسیج بسیار خوب و مفید است و همواره در خط مقدم برای جلوگیری از هرگونه انحرافات و دیگر مسائل غیر اخلاقی و دینی پیش قدم و مبارزه می کند که با ارزش است .

وی افزود : از تلاش های روحانیون و مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی تقدیر می شود و هر جا نیاز باشد آماده همکاری هستم و با تمام وجود حمایت و پشتیبانی می کنم.

در پایان مراسم از تعدادی از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی در حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه سپاه تقدیر و هدایایی به آنها اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها