آیت الله اعرافی اظهار داشت: همه اقشار کشور برای یاری رسانی به سیل زدگان تابلوی بسیار بسیار درخشان و پرفروغ خلق کردند.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۸۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد؛ آیت الله اعرافی در همایش نیرو‌های مسلح میبد، یزد و اردکان که در مصلی آیت الله اعرافی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: همه اقشار کشور برای یاری رسانی به سیل زدگان تابلوی بسیار بسیار درخشان و پرفروغ خلق کردند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: در جریان سیل اخیر شاهد تکرار جلوه‌های دفاع مقدس و صحنه‌های باشکوه همبستگی همه اقشار مردم بودیم.
وی بیان داشت: در این میان حضور و کمک نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مخصوصاً بسیج افتخارات بالایی آفریدند و در این میان جوانان و طلاب بودند که دوشادوش دیگران حضوری جدی و پرشور را داشتند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: در این میان، یاوه سرائی‌های آمریکا در تروریست خواندن سپاه مقتدر ما که خود بزرگترین سد در مقابل جریان تروریسم بود، نه تنها به ضرر سپاه نشد، بلکه باعث خیر و برکت و حتی باعث همبستگی بیشتر جریان ها، احزاب، طبقات مختلف مردم با این نیروی مومن شد.
وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح شجاع ما و به خصوص سپاه با این انگ‌ها که به دشمنان انقلاب بیشتر می‌چسبد، هرگز عقب نمی‌نشینند و حتی در آینده نیز موجب پیشرفت و ارتقاء آن‌ها خواهد شد.
آیت الله اعرافی در ادامه با تبریک روز‌های کارگر و معلم و آروزی موفقیت برای این اقشار زحمتکش، به بیان موضوعات اخلاقی مرتبط با ماه مبارک رمضان پرداخت و سپس به خطبه ۱۸۲ نهج البلاغه با محوریت ویژگی‌های نیرو‌های جهادی و دفاعی پرداخت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات