ستوان یکم امیر خوش خلق فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت عباس (ع) شهر لولمان به مناسبت روز کارگر در بازدید از کارگاه تولیدی مبل سازی شهر لولمان گفت: ایجاد کسب و کار و تولید بسان فرماندهی جنگ در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۳۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر: عصر امروز فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت عباس (ع) شهر لولمان به همراه محمد پیر دیر مسئول قرارگاه خدمات اجتماعی شهرستان رشت به مناسبت روز کارگر در بازدید از کارگاه تولیدی مبل سازی شهر لولمان ضمن عرض تبریک به همه کارگران گفت: برکتی که در کار است در هیچ چیز دیگری نیست.


وی افزود: کار سازنده است ، هم سازنده خود انسان هم سازنده جامعه بنابراین یک ارزش محسوب میشود.

خوش خلق گفت جامعه کارگری ما همیشه وفادار به نظام و کشور بوده و در حوادث تعیین کننده اوایل انقلاب حضور خود را نشان داده است.


وی اظهار کرد: همه آحاد کارگری باید در صدد بالا بردن کیفیت کار باشند زیرا هم برای شخص کارگر و هم برای جامعه برکت ایجاد میکند.


خوش خلق خاطر نشان کرد یکی از مسائل مهم برای کارگر امنیت شغلی وی است اگر ذهن کارگر مشغول باشد که آیا فردا در این کارگاه خواهد بود یا نه دیگر دستش بکار نمی رود.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت عباس(ع) در پایان گفت: از جمله مسائلی که برای موفقیت کارگر در ایجاد کار مناسب لازم است سلامت محیط کار و افزایش دستمزد است اگر دستمزد کارگر افزایش یابد کارگر تشویق می شود برای تولید کالاهای بهتر.

حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است

حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است

انتهای پیام/

ارسال نظرات