در مراسم گرامیداشت هفته کارگر صورت گرفت؛

تجلیل از کشاورز نمونه خراسان رضوی در جشنواره کشوری «قدردانی از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های کار نمونه»

سید غلامرضا رجایی به عنوان یکی از از کشاورزان و تولیدکنندگان برتر سال ۱۳۹۸ در شهرستان خلیل آباد واقع در استان خراسان رضوی بمناسبت هفته کارگر و سی امین جشنواره قدردانی از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های کار نمونه از دستان رییس جمهور لوح تقدیر و تندیس جشنواره دریافت کرد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۲۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید غلامرضا رجایی به عنوان یکی از از کشاورزان و تولیدکنندگان برتر سال ۱۳۹۸ در شهرستان خلیل آباد واقع در استان خراسان رضوی روز سه شنبه ۱۰ اریبهشت سال جاری بمناسبت هفته کارگر و سی امین جشنواره قدردانی از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های کار نمونه از دستان رییس جمهور؛ حجت الاسلام حسن روحانی لوح تقدیر و تندیس جشنواره دریافت کرد.
 
وی توانست در سال ۱۳۹۶ با تولید ۱۴۲ تن انگور و نیز به عنوان طراح روش‌های نوین آبیاری باغ انگور با مشورت کانون بسبج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان خلیل آباد، کشاورز نمونه استانی و کشوری انتخاب گردد.
 
از آنجا که سیکل کامل پرورش گاو شیری و پرورش بلدرچین و حوضچه پرورش ماهی به عنوان فعالیت‌های دیگر آقای رجایی بوده که در تمام مراحل کاری از راهنمایی کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بهره برده است؛ و هم اکنون باغ نامبرده به عنوان باغ الگویی طرح همگام با کشاورز است که خیل زیادی از بهره برداران منطقه از باغ بازدید به عمل می‌آورند.

ریاست محترم جمهوری حجت‌الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و سی‌امین جشنواره قدردانی از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های کار نمونه، از ۲۹ نفر از کارگران نمونه ملی، مدیران واحد‌های نمونه و کارگران نمونه سازمان بهزیستی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر کشور با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها