همایش طلایه داران محراب استان البرز در گام دوم انقلاب برگزار شد

همایش طلایه داران محراب در گام دوم انقلاب ویژه روحانیت استان البرز برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۹۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در همایش طلایه داران محراب در گام دوم انقلاب در جمع علمای استان البرز اظهار داشت : تبلیغ معارف دینی ،راهنمایی مردم ،بدعت ستیزی و همدلی، وظیفه عالمان و روحانیون مبلغ است.

همایش طلایه داران محراب استان البرز در گام دوم انقلاب برگزار شد

وی گفت : با توجه به شرایط کنونی جامعه و حوادثی که پیش اماده مردم فهمیدند که تبلیغات دشمن فقط جنبه سوء داشته و این روحانیت است که همدم مردم است .

وی، علما را چراغ های پرفروغ دینی و رسالت تبیلغ و رهنمایی مردم به آئین اسلام را وظیفه عالمان دینی برشمرد و افزود:در سیل مازندران با ورود عالمان دینی موج همدلی به راه افتاد که همه باید برای کاهش آلام آسیب دیدگان تلاش کنند. 

همایش طلایه داران محراب استان البرز در گام دوم انقلاب برگزار شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز همچنین به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان مسیر راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد:مبارزه با ظلم و ستم ویژگی روحانیت بیدار و هوشیار انقلابی است و در جامعه امروز نیز روحانیت با تمام قوا برابر ستم تحمل نخواهد کرد. 

حجت‌الاسلام مسعودی با اشاره به نقش تبلیغی روحانیان در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان افزود: ماه رمضان، بهار موعظه و بهار سخن گفتن و تفسیر قرآن است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد : روحانیون ، مبلغین و مبلغات عزیز باید در ماه مبارک رمضان تفهیم مسائل قرانی را به مردم داشته باشند تا مردم بتوانند صبری پیدا کرده و امید به پیروزی داشته باشند زیرا که طبق فرمایشات خداوند کریم در قران بعد از هر سختی اسانی است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها