به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه کارگری، بیان حماسه ها و ایثار شهدا، یادواره شهدای کارگری به همت حوزه مقاومت بسیج شهید کریمی در خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۸۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزار ی بسیج از خوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در اين يادواره گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثار شهیدان سربلند ایران اسلامی در حقیقت ترویج فرهنگ غنی و قرآنی شهادت است که مایه عزت تمام ملت های مسلمان است.

حجت الاسلام محمد رستمی رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد زمینه و بستر تولید و اشتغال در کشور را نوعی اقدام و عملی شهداگونه عنوان کرد و افزود: تعداد کارگران در جنگ تحمیلی زیاد بود و سخت‌ترین دفاع را کارگران انجام دادند و نقش و حضور آن‌ها در دفاع مقدس یک نقش مهم و اثرگذار بود.

وی حراست از اصل انقلاب، هویت انقلاب و دستاورد‌های آن را وظیفه‌ای دانست که توسط تمام اقشار مختلف جامعه باید انجام شود و قشر زحمتکش کارگر با همت بازوان خویش و تولید کالای کیفی ایرانی نام ایران و انقلاب را در جهان برافراشته می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پایان با اشاره به تدابیر رهبری و بیانات ایشان، بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» را منشور راهبردى و نقشه راهى کاملا عملیاتى و کارآمد بیان کرد که باید مورد توجه ملت ایران اسلامی قرار گرفته و از سوى مدیران و مسئولان اجرایى به ویژه مدیران جوان کشور اجرایی شود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه خوی افزود: با ابلاغ گام دوم انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال ۹۷ و نمایش حضور حماسی قدرت مردم در ۲۲ بهمن‌ماه ۹۷ این بشارت را به همه می‌دهد که گام دوم انقلاب بی‌شک بلندتر، استوارتر و محکم‌تر از همیشه خواهد بود.

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو گفت: امسال با توجه به نام گذاری رونق تولید از سوی رهبری فرزانه  سال فرصت‌هاست، چراکه انقلاب اسلامی اکنون به جوان برومندی تبدیل شده و دارای جایگاه والایی است که با بهره بردن از تجربیات گذشته می‌تواند به نحو احسن تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات