خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهید مطهری با شجاعت و بصیرت در مقابل افکار مارکسیستی ایستاد.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۷۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: اظهار کرد: مهم‌ترین خصیصه شهید مطهری این بود که در مقابل افکار منحرف و مکاتب غلط از جمله مارکسیسم با جدیت ایستادگی می‌‌کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله مطهری تنها روحانی بود که قبل از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران توانست به دانشگاه‌ها راه پبدا کرده و با جامعه دانشجویی ارتباط برقرار کند، ادامه داد: همچنین این دانشمند فرزانه در مقابل مروجان و مبلغان مکتب مارکسیسم ایستاد.

این مسوول با اظهار اینکه مطالعه آثار و تالیفات آیت الله مطهری و تامل عمیق در آنها توصیه امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است، اضافه کرد: بنابراین باید برای تداوم راه این دانشمند فرزانه و سایر متفکران و تئوریسین‌های نظام گام برداشت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اخلاص در عمل و گفتار را مهم‌ترین ویژگی این عالم ربانی دانست و اضافه کرد: این استاد بزرگ فقط برای جلب رضای خداوند تلاش می‌کرد و هیچ‌گاه مقابل صاحبان قدرت، زر و زور تسلیم نشد.

سرایی بر لزوم مطالعه و تامل درباره تالیفات آیت‌الله مطهری تاکید کرد و بیان داشت: نسل جوان و دانشگاهی باید با این تالیفات برجسته در جهان اسلام آشنا شده و به مرحله عمل و بروز و ظهور برسانند، نسل انقلاب نیز باید برای بازخوانی این کتب گام بردارند.

وی با بیان اینکه عمل کردن به اندیشه های بزرگ و ماندگار استاد مرتضی مطهری ضامن تداوم انقلاب می باشد و امروز باید از تفکرات ایشان الهام گرفت تا اینکه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی انحرافی رخ ندهد، اظهار کرد: توصیه‌های این استاد فرزانه در همه زمینه‌ها اعم از سیاست، اقتصاد و فرهنگ باید مورد توجه قرار گیرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این موضوع که در زمینه‌های مختلف بخصوص اقتصادی و فرهنگی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم، قابل انکار نیست ولی با این همه در صورتی که به وصایای امام خمینی، منویات رهبری و سایر اندیشمندان بزرگ کشورمان عمل کنیم از این دوره نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات