امام جمعه میاندوآب گفت: مدیریت جهادی شرط تحقق رونق تولید است.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۴۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب با اشاره به فرصت های کشور برای تحقق رونق تولید، اظهار کرد: بهره برداری از ظرفیت های اقتصادی کشور یکی از شاخصه های مهم برای تحقق رونق تولید است.

امام جمعه میاندوآب به موقعیت جغرافیایی ویژه کشورمان اشاره کرد و افزود: دسترسی به بازارهای گسترده، متنوع و دسترسی به منابع طبیعی استفاده نشده و منابع سرشار انرژی از دیگر فرصت های کشور برای تحقق شعار سال است.

وی با بیان اینکه غیرقابل پیش بینی بودن، تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات از موانع رونق تولید در کشور است، گفت: دلار  گران شد گفتند به ما ربطی ندارد و اکنون آیا خجالت آور نیست که مردم در صف دریافت قند بایستند.

حسن زاده با اشاره به اینکه مردم از این وضعیت گله‌مند هستند، تصریح کرد: اگر بلد نیستید، کنار بروید و باید این گله‌مندی به گوش مسئولان برسد و مسئولان مربوطه بدانند که مردم ناراحت هستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مایل هستم وزرایی که در آستانه انتخابات به این شهر می آمدند، دوباره بیایند چرا که حرف ها داریم، اظهار کرد: در آستانه انتخابات پنج وزیر به میاندوآب آمدند.

وی کمبود نقدینگی، عدم سودآوری سرمایه گذاری در بازارهای موازی و تمایل برخی به خرید کالای خارجی را از دیگر موانع رونق تولید برشمرد و تصریح کرد: قاچاق کالا، وارداتی که به تولید داخلی آسیب می‌رساند، ضعیف بودن فرهنگ کار و فرار از کارهای سخت، بی ثباتی سیاست‌ها و قوانین و مقررات و رویه های اجرایی ناظر بر کار، دشواری تامین مالی، موانع در فرایند اداری و اخذ مجوزهای کسب و کار در دستگاه‌های اجرایی از جمله موانع رونق تولید است.

انتهای پیام

ارسال نظرات