دبیر انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی گفت :انجمن ورزشی نویسان استان جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد و دومین نشست فصلی ورزشی نویسان استان مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۳۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

رامین فولادی دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته سال گذشته چند دوره آموزشی کاربردی برای اعضای انجمن برگزار شد که در نظر داریم در سال جاری نیز با هماهنگی صورت گرفته با انجمن ورزشی نویسان کشور دوره های مکملی را برگزار نماییم.

وی ادامه داد: آموزش عکاسی ورزشی و روزنامه نگاری نوین ورزشی از جمله دوره های مورد نظر انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی است که در ماه های آتی و با حضور برترین مدرسان کشور در اراک برگزار خواهد شد.

فولادی تصریح کرد: از طرفی دیگر به زودی دومین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن کشور برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش سایر اعضای هیات مدیره و ورزشی نویسان استان امروز انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی در کشور جایگاه ویژه ای دارد و بنابر اعلام ریاست انجمن ورزشی نویسان کشور، انجمن استان مرکزی به عنوان فعال ترین استان در سطح کشور در حال فعالیت است.

دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان مرکزی در پایان بیان داشت : در شرایطی که در خیلی از استان ها که به لحاظ جایگاه ورزشی به مراتب از استان مرکزی جلوتر هستند حتی مراحل اولیه راه اندازی انجمن صورت نگرفته است ولی در استان مرکزی بیش از دو سال از شروع فعالیت می گذرد و در این مدت علاوه بر فعالیت های جانبی انجمن بیش از ۱۰ دوره آموزشی برای اهالی رسانه های ورزشی استان برگزار شده است که این موضوع در نوع خودش یک رکورد است.

ارسال نظرات