فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به همت مردم آذربایجان غربی 180 تن اقلام مختلف به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۰۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

 سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: تاکنون سه کاروان به استعداد 20 کامیون و 180 تن اقلام مختلف با همت و مشارکت مردم آذربایجان غربی به استان‌های سیل‌زده لرستان و ایلام ارسال شده است.

وی این اقلام را مواد غذایی از جمله برنج، گوشت، روغن، قند، شکر، حبوبات، پتو، فرش، آب معدنی و ... عنوان کرد و افزود: ارزش مادی کمک‌های نقدی و غیرنقدی ارسالی از این استان در مجموع 6 میلیارد تومان می‌باشد.

این مسوول با بیان اینکه تاکنون 200 نفر جهادگر اعم از بسیجی و روحانی به مناطق سیل‌زده ایلام و لرستان اعزام شده‌اند، اضافه کرد: 2 هزار نفر هم در صف اعزام هستند، که فراخور گزارش و اعلام نیازی که صورت خواهد گرفت، نسبت به اعزام نیروهای تازه نفس اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه 300 هزار پرس غذا در مدت 20 روز بین مردم در مناطق سیل‌زده توزیع شده است، گفت: همچنین جهادگران اعزامی از استان به مدت 20 روز در منطقه سیل‌زده اقامت کرده و با کار جهادی در خدمت مردم بوده‌اند.

فرمانده سپاه شهدای استان خاطرنشان کرد: اکیپ نانوایی سیار مشغول پخت نان در منطقه هستند و اکیپ آشپزخانه سیار چند روز بعد از وقوع سیل به منطقه اعزام شدند و در یکی از روستاهای خرم آباد مستقر هستند.

شهسواری با اشاره به راه اندازی نانوایی سیار قرارگاه حمزه سیدالشهداء در استان گلستان، گفت: 24 ساعت بعد از استقرار نانوایی سیار در این استان، این مجموعه نان گرم پخته و بین مردم توزیع کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات