به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی، کوهپیمائی پایوران سپاه ناحیه فارسان به مسافت 8 کیلومتر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۰۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ پیاده روی عمومی کارکنان سپاه ناحیه فارسان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری با پیمودن مسیر 8 کیلومتری ارتفاعات چوبین با حضور فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی، ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی، در خصوص این برنامه گفت: ورزش باعث سلامت و تندرستی و بالا بردن روحیه افراد می گردد و نیروی انسانی سالم، کار سالم و جامعه سالم را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه فارسان افزود: نیروی انسانی مومن و متعهد بزرگترین سرمایه یک ملت و جامعه و کشور است، بنابراین سلامت نیروی انسانی از اولویت های مهم و در راس کار یک سازمان باید قرار گیرد، بخصوص در سازمانی مثل سپاه پاسداران که شعار "و اعدو لهم مستطعتم" را سرلوحه و در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ یزدانی در پایان عنوان کرد: مقام معظم رهبری مد ظله العالی فرمودند که دشمن آرایش جنگی گرفته است. به لحاظ اقتصادی، به لحاظ سیاسی و...، به لحاظ نظامی بعید است؛ اما نیروهای دفاعی ما آماده اند و بر اساس فرموده مقام عظمای ولایت ما تصمیم داریم تا در اوج آمادگی جسمی و روحی قرار بگیریم و وجود چنین برنامه هایی می تواند در ایجاد این آمادگی تاثیر به سزایی داشته باشد.

ارسال نظرات