خبرهای داغ:

دیدار مسئول پروژه راه سازی حرم تا حرم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با امام جمعه سرخه

مسئول پروژه راه سازی حرم تا حرم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)با امام جمعه سرخه دیدار کرد
کد خبر: ۹۱۳۳۹۶۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری ، حجت الاسلام و المسلمین سجادی مسئول امور فرهنگی و حدادی مسئول پروژه راه سازی حرم تا حرم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به اتفاق تعدادی از مسئولین و پرسنل کارگاه با حضور در محل ستاد نماز جمعه با امام جمعه سرخه دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سجادی، ضمن عرض تبریک هفته کار و کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر استاد مطهری در رابطه با فعالیت های فرهنگی کارگاه حرم تا حرم توضیحاتی را ارائه نمود.
در ادامه دیدار حدادی، مسئول کارگاه حرم تا حرم گزارش مبسوطی از فعالیت های انجام شده در خصوص پروژه راه سازی حرم تا حرم از گرمسار تا سمنان را ارائه داد.
در پایان این دیدار حجت الاسلام فاطمی بصیر ضمن عرض تبریک به همه کارگران و مسئولین پروژه حرم تا حرم و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های این عزیزان به نکاتی چند در مورد ویژگی های استاد مطهری اشاره نمودند.
وی در قسمتی از سخنان خود گفت: استاد مطهری معمار فرهنگی انقلاب و نظام بودند و همه ما مدیون زحمات و تلاش های ایشان هستیم.استاد مطهری ویژگی ها و امتیازات به خصوصی مانند درک دین و درد هدایت،حق گرایی،واقع بینی،زمان شناسی،مسئله یابی و اینکه نقش ولایت در آثار ایشان برجسته و ممتاز است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها