نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: "عالمِ مجاهد" را شاخصه قرآنی شهید مطهری معرفی کرد.
کد خبر: ۹۱۳۳۹۴۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛آیت الله دولابی در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی وبا حضور جمعی از مسئولین وبسیجیان درسپاه ناحیه ابهر برگزار شده بود،گفت: یک بعد ویژه شخصیت شهید مطهری بعد علمی و تهذیب و اخلاق و منش تربیتی ایشان است که آثار و برکات آن در جامعه روشن است. اما نکته مهم دیگر شخصیت ایشان بعد اجتماعی این استاد بزرگ است.

 

وی اظهار داشت: استاد مطهری در صحنه های مختلف به عنوان یک مصلح اجتماعی حضور داشت و خلا های به وجود آمده در جامعه را پر می‌کرد.

 

حجت الاسلام دولابی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن از طریق نفوذ  بر اعتقادات و باور های جوانان می خواهد در اعتقاد جوانان سستی  ایجاد کند،تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما باید بسیار هوشیار باشند زیرا دشمن در پروژه نفوذ، باور و اعتقادات آنها را نشانه گرفته است ومردم و مسئولین ما اگر تقید به دستورات الهی و ویژگی‌های اسلام حقیقی نداشته باشند، عرصه را برای دشمن فراهم می‌کنند.

 

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: راه شهید مطهری امروز باید ادامه پیدا کند، زیرا درراستای موفقیت در تبیین گام دوم انقلاب و حرکت به سمت تمدن‌سازی و زمینه‌سازی ظهور ، نیازمند مطهر‌ی‌ها و کار جدی و مجاهدت‌های مطهری‌گونه هستیم.

ارسال نظرات