خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه ناحیه میامی:
مسئول عقیدتی سپاه میامی گفت: همایش حکمت مطهر با محوریت تبیین افکار و اندیشه‌های استاد مطهری در شهرستان میامی برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۳۳۹۴۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
سرگرد محمد اسماعیل گودرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت و چهلمین سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری، برای تبیین وترویج اندیشه اسلامی، بیان کرد: شناسایی و معرفی تاثیر گذاران علم و دانش و تجلیل از تلاشگران این عرصه و همچنین خدمت گزاران تعلیم و تربیت با عنوان هفته تربیت آموزش عقیدتی سیاسی و هفته معلم در سپاه و بسیج برگزار خواهدشد.
وی با اشاره به اینکه از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در سپاه تجلیل خواهد شد، اظهار کرد: اهم برنامه‌های پیشنهادی برای مجموعه سپاه در هفته عقیدتی، دیدار با امام جمعه شهرستان میامی، حضور کارمندان سپاه در نماز جمعه و دیدار با رییس آموزش و پرورش شهرستان میامی خواهد بود.
مسئول عقیدتی سپاه میامی با بیان اینکه همایش حکمت مطهر با محوریت تبیین افکار و اندیشه‌های استاد مطهری برگزار میشود، افزود: برگزاری نمایشگاه آثار استاد مطهری و مسابقه کتابخوانی از کتاب جاذبه و واقعه استاد مطهری از دیگر برنامه‌های سپاه است.
گودرزی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی برای بسیج در هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در سپاه گفت: نشست بصیرتی رابطین، فرماندهان وشورای حوزه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت تابعه (سیاسی ناحیه) از برنامه‌های بسیج خواهد بود.
وی افزود: برگزاری نشست‌های روشنگری (فرهنگی ناحیه) وبرگزاری حلقه‌های صالحین (تعلیم و تربیت) و مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس در مدارس از دیگر برنامه‌های سپاه خواهد بود.
مسئول عقیدتی سپاه میامی در پایان تصریح کرد: در این هفته دیدار دانش آموزان با امام جمعه شهرستان و حضور در نماز جمعه ودیدار دانش آموزان با رییس آموزش و پرورش شهرستان انجام خواهد گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها