ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری طرح ویزیت رایگان چشم پزشکی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۳۹۲۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر علی جمال محمدی ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : با حضور چشم پزشکان و اپتومتریست ها، خدمات چشم پزشکی و آموزش های لازم درخصوص بیماری های چشم و ویزیت رایگان توسط چشم پزشکان و اپتومتریست های حاضر در برنامه به مردم شریف روستای خور و روستای فشند شهرستان ساوجبلاغ ارائه شد.

طرح ویزیت رایگان چشم پزشکی در شهرستان ساوجبلاغ اجرا شد

وی افزود : با همکاری مرکز چشم پزشکی نورنگاه البرز توانستیم نزدیک به 360 نفر از مردم روستای خور و روستای فشند شهرستان ساوجبلاغ را به صورت رایگان ویزیت نمائیم.

وی تصریح کرد : در این برنامه چشم پزشکان و اپتومتریست ها به انجام ویزیت رایگان چشم پزشکی مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم درخصوص بیماری های چشم به این عزیزان داده شد.

طرح ویزیت رایگان چشم پزشکی در شهرستان ساوجبلاغ اجرا شد

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز اظهار داشت : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

طرح ویزیت رایگان چشم پزشکی در شهرستان ساوجبلاغ اجرا شد

دکتر علی جمال محمدی در پایان خاطر نشان کرد : از مرکز چشم پزشکی نورنگاه البرز و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها