مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس:

گام دوم انقلاب حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس گفت: گام دوم انقلاب، حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۳۹۰۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس، به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج،حجت‌الاسلام والمسلمین  سید میثم نبوی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه چالوس در سخنرانی مابین نماز جمعه عبادی سیاسی شهرستان چالوس سالگرد شهادت استاد مطهری رافرصت مناسبی در گام دوم انقلاب برای تبیین اندیشه های یار صدیق امام (ره)که تمام وجودش وقف اسلام و انقلاب بود دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس گفت ؛ گام دوم انقلاب؛ حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام اول طی ۴۰ سال گذشته با مشکلات بسیاری مواجه بود، چرا که ۴۰ سال پیشرفت و توسعه و تثبیت آرمان‌ها، حرکت در مسیر آینده را هموارتر کرده است.

وی گفت ؛ در طول ۴۰ سالی که از انقلاب می‌گذرد، در هر دهه ایران با یک مشکل خاصی مواجه بود، در دهه اول انقلاب، دشمنان با حربه نظامی وترور که شهیدمطهری (ره)قربانی چنین توطئه خبیثانه ای شد، وارد میدان شدند وشکست خوردند.

نبوی افزود: در دهه دوم با تکیه به حربه فرهنگی و شبیخون فرهنگی در راستای براندازی نظام اقدام کردندوقائله کوی دانشگاه درسال 78درهمین راستا بوده که ناکام ماندنددر دهه سوم با ترفند سیاسی وفتنه 88 وارد میدان شدند و با محدود کردن سیاست‌های ایران در خاورمیانه و به میان کشیدن بحث هسته‌ای برای منزوی کردن ایران تلاش کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس با اشاره به اینکه با درایت رهبری وبصیرت مردم با شور وشعور انقلابی و حماسه نهم دی فتنه های این دهه را هم سپری نمودیم وبه سمت قله های عزت و اسلامی رسیدیم تصریح کرد: در تابستان داغی که دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی نقشه کشید، حضور در صحنه مردم غیرتمند ایران اسلامی به نسیم ملایم دوستی ملت و مسئولان تبدیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار