مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز تلاش فرماندهان جوان این نهاد در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس و ایثارگری امروز جوانان سپاه در بحران‌ها را جلوه‌ای از مجاهدت این نهاد دانست.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۹۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم حجت الاسلام یوسفی در همایش عقیدتی سیاسی که در لشکر مردم پایه عملیاتی 10حضرت السیدالشهدا (ع )برگزار شد ، اظهار داشت : این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نام گذاری شده است و ما باید بیشتر در مورده شهید مطهری کار کنیم ودر آینده باید کار بشود.

 سپاه در همه جا از ‌انقلاب اسلامی ‌پاسداری می‌کند

وی به خصوصیات شخصتی شهید مطهری پرداخت و افزود : شهید مطهری یکی از شخصیتهای برجسته و اثر گذار در انقلاب اسلامی بود او یکی از شخصیتهایی بود که در ظرف زمان نمیگنجید و به ابعاد شخصیتی او پی نبردند همانطور که امام خمینی (ره ) در ظرف زمان نمی گنجید و به ابعاد شخصیتی امام راحل می نبرده اند.

وی خاطر نشان کرد: تمام جهانیان هنوز نتوانسته اند پاسخ کتابها و آثار شهید مطهری رابدهند مات و مبهوت مانده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز بیان کرد:شهید مطهری اعتقاد داشت که باید کودکان داستان های دینی را بیاموزند و پیرو اهل بیت (ع ) باشند و یکی از آثار شهید مطهری داستان راستان بود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر جایی که نیاز باشد حضور پیدا میکند افزود :امروزه سپاه پاسداران هرجایی که انقلاب و کشور به او نیاز داشته باشد حضور پیدا میکند ودر بحران های اجتماعی و اقتصادی ،سیاسی حضور بررنگ و پر نقشی ایفا میکند.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به ویژگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود :ویژگی سپاه به روز بودن آن است و تمام وظایف و ماموریت هایش را به خوبی انجام داده و میدهد.

وی افزود: سپاه پاسداران یک مجموعه انسان محور است ما همه ی افتخاراتمان شما پاسداران هستید سپاه توانسته است ادوات نظامی بومی تولید کند و آنهارا صادر کند و تمام این افتخارات اذان شما پاسداران است تلاش و کوشش شما توانسته است سپاه را به قله های پیشرفت برساند.

حجت الاسلام یوسفی با توجه به اقدامات خبیثانه اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لیست تروریستی افزود :من احساس غرور میکنم که یک سپاهی هستم و چرا ما به بسیجی و پاسدار بودنمان افتخار میکنیم چون دشمنان انقلاب اسلامی جرات مقابله شدن با سپاه و بسیج را ندارند و همین سپاه و بسیج سیلی محکمی بر دهان یاوه گویانی چون آمریکا و اسرائیل زد.

وی افزود:شهید مطهری ویژگی های زیادی داشتند شهید مطهری به نماز اهمیت زیادی می دادند او همیشه در همه جا وحتی در منزل با لباس رسمی روحانیت برای نماز حاضر می شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز اشاره ایی به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری داشتند: مقام معظم رهبری بیانیه صادر کردند به نام بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این بیانیه بسیار اثر گذار و پرمحتوارا باید سرلوحه همه کارها و زندگیمان قراردهیم ومقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در بندهای گوناگون اسم جوانان را آورده اند و اعتقاد حضرت آقا برایناست که آینده متعلق به جوانان است.

گفتنی در این مراسم حجت الاسلام یوسفی از بازسازی فضایی بسیار معنوی که در حسینه لشکر ساخته شده است بازدید بعمل اوردند و ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی و مسئول نمایندگی لشکربابت زحماتی که برای بازسازی فضای معنوی حسینیه کشیده شداست قطعه سنگی که از مزار مطهراقا اباعبدالله الحسین آورده شده بود با دستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در حسینیه لشکر جانمایی شد.

 

خبرنگار بسیجی : شمایلی

ارسال نظرات