حسینی در نشست پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:
مربی ترجمه ومفاهیم قران حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در نشست عقیدتی پایگاه نجمه خاتون اذعان داشت: استاد شهید مطهری بهترین اسوه اخلاقی برای افراد است.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۸۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم، نشستی عقیدتی در پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید.
"حسینی"در این نشست با بیان ایاتی از قران کریم مبنی بر ازمایش بندگان و سفارش بر سبقت گرفتن از یکدیگر در انجام کار‌های خیر به تشریح حقوق والدین و وجوب احترام به ان‌ها پرداخت.
وی در ادامه با بیان اینکه اثار ارزشمند استاد شهید مطهری در همه سطوح قابل استفاده است، ایشان را بهترین الگو برای تمام افراد معرفی کرد و دائم الوضو بودن و احترام زیاد به پدر و مادر را از خصوصیات بارز اخلاقی ایشان برشمرد.
مربی قران حوزه مهدیه در ادامه ضمن تاکید براجتناب از کار‌های غیرضروری در ماه مبارک رمضان و همت برانجام کار‌هایی که ثواب مضاعف دارد، بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان را قرائت قران حتی در حین انجام کار‌های منزل برشمرد و در ادامه درباره فضیلت صله رحم و افطاری دادان در این ماه مطالبی را بیان نمود.
در پایان به منظور تکریم مقام معلم، با اهدا هدیه‌ای از اقای حسینی، مربی اموزش ترجمه و مفاهیم قران حوزه مهدیه تجلیل و قدردانی به عمل امد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات