سردار میثمی فرمانده لشکر زینبیون گفت: مقاومت و ایستادگی رزمندگان زینبیون در صحنه مقاومت مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۷۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار میثمی  فرمانده لشکر زینبیون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره انتشار کتاب‌«عاشقان ایستاده می‌میرند »گفت:عزیزان زینبیون شیعیان پاکستانی شاید قریب به 4� سال است که در خط مبارزه با تکفیری ها هستند و این درگیری ها را در مناطق خود تجربه کردند. این عزیزان در روزهای آغازین درگیری با داعش  در سوریه خود را به میدان‌های نبرد رساندند و آنجا مقاومت خود را شروع کردند.اگر بخواهیم در بین سایر گروه‌های مقاومت قیاسی کنیم، نقش اول را به لحاظ مبارزه و شجاعت و ایستادگی در منطقه این گروه ایفا کرده‌اند. چرا که جسارت آنها زبانزد است.

سردار میثمی تاکید کرد:‌ اولین کتاب «عاشقان ایستاده می‌میرند » اولین اثر است که به همت دوستانم در نشر شهید کاظمی منتشر شده که یکی از کارهای خوب شمرده می‌شود. هر چند چاپ کتاب به راحتی صورت نگرفته چرا که پاکستانی‌ها اردو زبان هستند اما تلاش‌هایی شد تا این کتاب منتشر شود .این کتاب برای رهبر انقلاب هم ارسال شده که امیدواریم مورد توجه ایشان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

فرماتده لشکر زینیبون  گفت: امیدوارم بتوانیم تمام ابعاد شخصیتی این شهدا را به جوانان خود به خوبی معرفی کنیم و ذره ای از دین خود را به این عزیزان ادا کرده باشیم.

گفتنی است، «عاشقان ایستاده می‌میرند » زندگی نامه داستانی رزمنده شیردل لشکر زینبیون،‌ شهید سید محمد خوشبو(عدیل) است که  از سوی انتشارات شهید کاظمی عرضه شده است.

برشی از کتاب:

دو سه روز قبل از شهادتش، توی واتس آپ وضعیت زده بودم: عاشقان ایستاده می میرند. 

 عدیل فارسی بلد نبود. البته کم حرف می زد ولی متوجه می شدم. بهم پیام داد:

 "آبجی این جمله یعنی چی؟" گفتم: "خب خودت که فارسی بلدی دیگه..." گفت: "نه، منظورم اینه که معنیش را توضیح بده". 

انگار داشت ذهنم را آماده میکرد. 

از یک ماه قبل مدام این حرف ها را میزد. گفتم: "یعنی عاشق واقعی هیچ وقت به زانو نمی افتد" وقتی گلوله خورد، تک تیراندازی که زد به پهلویش، ندید زمین بیفتد...

کتاب «عاشقان ایستاده می‌میرند» در200 صفحه وبه قلم زهره شریعتی همزمان با ایام سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و عرضه می گردد.

ارسال نظرات