فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور:

شهید فارسی، محب حضرت علی بود

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: شجاعت، ایثار، مردانگی، و تعصب شهید فارسی و شهدا بود که در کربلای 5 کمر دشمن را شکستیم و فرماتدهی این شهید امان را از دشمن گرفته بود و در دوران اسارت صبوری درایت و فرماندهی شهید فارسی امید را در بین اسرا تقویت می کرد.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۲۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج«محبعلی فارسی» که در پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد گفت: شهدا زنده اند و روزی خور نزد خداوند هستند و شاهد و ناطر بر اعمال و رفتار ما هستند.
 
وی با تاکید بر این مطلب که شهید فارسی، علاوه بر نامش که محبعلی بود، محب حضرت علی  هم بود، اظهار داشت:  این شهید معلمی دلسوز بود که با رخ دادن جنگ هشت ساله بنا بر ضرورت و احساس مسدولیت شغل معلمی را رها و در سنگرجبهه های حق علیه باطل در برابر دشمن تا بن و دندان مسلح به مبارزه برخواست.

سردار مارانی با اشاره به این مطلب که شهید فارستی با صلابت شرایط سخت را مدیریت، هدایت و کنترل می کرد افزود: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله شرایط خاصی داشتند، جوانان ما در این دوران سختیها و مشکلات بسیاری را متحمل شدند،  که با فرماندهی این شهید عملیاتهای مختلف به پیروزی ختم شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور شجاعت، ایثار، مردانگی، و تعصب شهید فارسی و شهدا را عامل موفقیت در عملیات کربلای 5 دانست و بیان کرد: در این عملیات رزمندگان ما با فرماندهی شهید فارسی کمر دشمن را شکستند.

این مسئول بیان کرد: میدانداری این شهید امان را از دشمن گرفته بود چرا که در دوران اسارت صبوری، درایت و فرماندهی شهید فارسی امید را در بین اسرا تقویت می کرد.

وی در ادامه شهدا را امامزادگان ملت ایران دانست و تصریح کرد: مسلمانان و ملت ایران تا شهدا را دارند هیچ نگرانی نخواهند داشت، همانگونه که شهدا در دفاع مقدس کنار امام بودند امیدوارم خداوند قدرت و بصیرت را به ما عنایت کند که در کنار رهبری بایستیم و در برابر دشمن ایستادگی کنیم و تلاش کنیم که از مسیرشهدا جدا نشویم و ادامه دهنده راه و اهداف آنها باشیم.
 
 
ارسال نظرات