مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهرگفت: آثار شهید مطهری در هر دوره‌ای قابل بازخوانی است، این‌‌ همان خصوصیتی است که در فلسفه او نیز وجود دارد؛ آثار شهید مطهری پاسخی به مسائل زمانه است.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۱۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌ الاسلام حسین محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت روز معلم، افزود: شهید مطهری با استعداد فوق العاده خود در فلسفه، حکمت و فقه در برابر هجوم تبلیغات فرآورده های فکری کمونیستی و لیبرالیستی، بسته های فکری اسلامی را عرضه کرد.

 

وی اظهار داشت: نقش و جایگاه شهید مطهری از این جهت بی بدیل است که در برابر دو جریان کمونیستی و غربگرای زمان خود به روشنگری پرداخت.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: شهید مطهری در برابر برخی احزاب و گروه ها نظیر (منافقین) خلق که التقاط فکری و عقیدتی داشتند، نیز به بازتولید اندیشه اسلامی برای جوانان پرداخت؛ چون نیازهای فکری جوانان و نخبگان زمان خود را درک می کرد و برای شبهات و حملات مختلف به اسلام، به فوریت پاسخ مناسب می داد.

 

این مسئول تصریح کرد: شهید مطهری به عنوان معمار فکری انقلاب و یکی از تأثیر گذارترین فرد در کنار حضرت امام خمینی (ره) بودند لذا گروهک ضاله فرقان این بزرگوار را شهید و به خیال خود حذف کرد.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با اشاره به ضرورت بازخوانی آثارشهیدمطهری افزود: امروز در شرایطی هستیم که همه به ویژه جوانان نیازمند بازخوانی آثار شهید مطهری هستند.

 

ارسال نظرات