به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سبز پوشان و سبز قامتان تیپ حضرت علی اکبر و ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در نماز جمعه این هفته در مصلای زابل حضور بهم رساندند.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۱۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، در راستای گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، حجت الاسلام محمد یزدانیان، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر (ع) در بین نمازگزان در مصلی شهرستان زابل گفت: انقلاب اسلامی ایران از همان بدو شکل گیری، موجودیت و شاخصه‌های ابرقدرتی استکبار را زیر سوال برد و به سخره گرفت.

وی افزود: به رغم تمامی توطئه ها، فتنه‌ها و تلاش‌های جبهه استکبار نه تنها انقلاب اسلامی دچار اضمحلال نشد، بلکه امروز با الگوگیری دیگر کشور‌های تحت سلطه و دخالت آمریکا، دامنه و گستره اش از مرز‌های ایران گذشت و نه تنها در غرب آسیا بلکه در جای جای جهان موجبات بیداری شده است.

حجت الاسلام یزدانیان تصریح کرد: امروزه صدای ناقوس مرگ استکبار بر هیچ یک از مردمان جهان نا آشنا نیست.

مسئول نمایندگی تیپ حضرت علی اکبر (ع) سیستان ادامه داد: شاید چالش ابتدایی دشمن در اوایل انقلاب بدست آوردن آنچه در دوران منحوس پهلوی داشت بود، ولی امروز بعد از رصد اخبار خبرگزاری‌های بین المللی متوجه می‌شوید که آن‌ها نگران گسترده شدن فرهنگ انقلاب به دیگر کشور‌ها هستند.

این مسئول اظهار داشت: انقلاب اسلامی به دلیل موجودیت پویا و زنده و تاثیر گذار خود طبیعتاً دشمن دارد و قاعدتاً نیازمند به پاسداری و حراست دارد.

وی با تاکید به این مطلب که این مسئولیت بسیار با اهمیت و مهم و حیاتی، فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تصریح کرد: امروز به اقرار خود دشمنان از طریق رسانه‌های بین المللی، تمامی نقشه‌ها و عملیات‌های پرهزینه هفت تریلیون دلاری آن‌ها در منطقه توسط سپاه پاسداران محکوم به شکست شده است.

یزدانیان در ادامه گفت: در زمان رجز خوانی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه هیچ قدرتی جسارت رویارویی با نظامیان آمریکایی را ندارد، خبر دستگیری نظامیان آمریکایی در آب‌های ایران، توسط نیروی دریایی سپاه، بت کاغذی آن‌ها را در برابر دیدگان جهانی در بستر رسانه شکست.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر جا متوجه طمع دشمنان مگس صفت بشود سینه خود را سنگر بلا خواهد کرد و اجازه جولان به احدی از جبهه استکبار و منافقین کور دل نخواهد داد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: سیل سیستان سبب اثبات عملی ادعای سبزقامتان سپاه بود که در طی چند روز با اقدام مجاهدانه خویش نگذاشتند دیده‌های زخم آلود از خاک و خشکسالی که تازه با آب آمده التیام یافته بود مجددا گریان ببینند و کامشان که تازه شیرین شده بود به تلخی گراییده شود.
ارسال نظرات