حجت الاسلام مقدسی پور گفت:معلمان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی هستند وبی شک هدف از تربیت انسان در توانمندسازی و شجاع بودن وهوشیاربودن است معلمان باتکیه برفرهنگ ناب اسلامی زمینه ساز نظام تراز انقلاب اسلامی خواهندبود
کد خبر: ۹۱۳۳۸۱۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کمیجان ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج  گفت:بر خلاف امروزه که همه حرف می زنند و عمل جایگاه واقعی خود را از دست داده است شهید مطهری اهل اقدام و عمل بودند و در موارد مختلفی نظیرحوادث فرهنگی در دانشگاه ها که به وجود ایشان نیاز بوده است اقدام کردند و در صحنه حاضر شدند.

حجت الاسلام مقدسی پور رمز موفیقت شهید مطهری را اخلاص در کار دانست و افزود: ایشان نه به دلیل شهرت بلکه از روی اخلاص و در راه خدا سخنرانی های متعدد و کتاب های مختلفی نوشتند.

وی اظهارکرد:دست اندرکاران حوزه آموزش وپرورش آگاه باشند ،سند203مغایرآشکار باآموزه های دینی ماست وباید باتمام توان در مقابل این هجمه فرهنگی که در درون کشورنفوذ کرده است بایستیم.

امام جمعه کمیجان  ادامه داد:دشمن زبون وحقیرملت اسلامی با ورود به حریم شخصی مردم قصد ناامن کردن این بسترفضای مجازی رادارند و با سرویس دادن به گروه های تروریستی و منافقان فضای کشور را به آشوب بکشدکه نمونه آن شهادت طلبه همدانی بود.

وی عنوان کرد:امروزه  بعضی از مسئولین دولتی با اغماض وکوتاهی این بسترفضای مجازی راایمن رانکرده اند ،دولت سالانه هزینه های گزاف در مورد سرویس اینترنت هزینه میکند ولی آن بازدهی راکه باید داشته باشد را ندارد .

حجت الاسلام مقدسی پور به بد عهدی امریکا وکشورهای اروپایی اشاره کردوگفت:برجام مصداق بزرگی بربدعهدی آمریکا بود وباید دانست که برجام برای نظام هزینه ای گزاف متحمل کرد و یکی از موئلفه های قدرت که مسئله هسته ای بود را از دست دادیم.و تنها دستاوردش برای مردم دنیااین بود که دانستند ملت ایران اهل گفتگو وتفاهمند.

وی خاطرنشان کرد:دولت باشتاب زدگی و عجله کاری وارد میدان شد ،چرا که رهبر انقلاب در مورد مکر و نیرنگ این روبه صفتان هشدارداده بود واین یک درس بزرگی برای مسئولان بود که این مذاکرات بهانه است و دشمنی آنها با این ملت تمامی ندارد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات