فرمانده سپاه ناحیه ایجرود:

هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های «شهید مطهری» است

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های «شهید مطهری» است. به گ
کد خبر: ۹۱۳۳۸۰۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛مجیدلطیفی در دیدار کارکنان سپاه ناحیه ایجرود با مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد،با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب تشکیل شده است، اظهار داشت: هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های «شهید مطهری» است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان باید عقاید و دیدگاه‌های «شهید مطهری» را به عنوان الگوی خود قرار دهند، افزود: این شهید بزرگوار با افکار و عقیده خود به عنوان معلم نمونه برای همه معلمان کشورمان محسوب می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ایجرودخاطرنشان کرد: نقش مربیان عقیدتی سیاسی، فعالان و هادیان سپاه پاسداران در تربیت و بصیرت افزایی نسل جوانان بسیار مهم است.

 

این مسئول تصریح کرد: یکی از وظایف مهم در حوزه عقیدتی سپاه و بسیج تهیه اندیشه‌های فرهنگی و تزریق آن به جامعه است که آثار ارزشمند و پر محتوی استاد شهید مطهری در همین راستا است.

 

در ادامه این دیدار مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود گفت:طبق فرموده مقام معظم رهبری تقویت بنیه معنوی جزو مهمترین وظایف و ماموریتهای روحانیون و مبلغین و مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی است که باعنایت خداوند متعال پاسداران انقلاب اسلامی در این امر پیشرو هستند.

 

 حجت الاسلام احدی بیان کرد: شهید مطهری اسوه علم و دانش و اخلاق است و در راستای تحقق احکام دینی کمک شایانی به جامعه اسلامی کرد و مدرس و معلم تمام‌عیاری بود.

 

وی نقش مربیان و نیروهای فرهنگی در بصیرت افزایی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار مهم و مؤثر دانست و گفت: تقویت روحیات معنوی و دشمن‌شناسی و ایستادگی و مقابله با مفاسد از مهم‌ترین رسالت مربیان عقیدتی و سیاسی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار