اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون با برگزاری مسابقات مردان و شناخت نفرات برتر در اراک مشخص شدند.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۹۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، اختتامیه نخستین مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون رده‌ سنی بزرگسالان با حضور دبیر فدراسیون بدمینتون کشور،مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی و دیگر مسئولین روز جمعه به پایان رسید و نفرات برتر در دو بخش مردان مشخص و مورد تقدیر قرار گرفتند.

این مسابقات در دو قسمت انفراده و دوبل با شرکت 115 ورزشکار که در بخش یک نفره 90 ورزشکار با 89 بازی و در بخش دونفره 80 ورزشکار با انجام 39 بازی با یک دیگر به رقابت پرداختند.

در این رقابت ها که در سالن دو هزار نفری ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد در بخش انفرادی امیر جباریاز همدان به مقام قهرمانی رسید ، سروش اسکندری از زنجان نایب قهرمان شد و علیرضا کرمی از تهران و مهران شهبازی از کردستان عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در ادامه این مسابقات و در بخش دونفره آقایان مسعود پیروزی و محمدرضا باکری از زنجان به مقام نخست دست پیدا کردند ، مهران شهبازی و رضا شهبازی از کردستان در جایگاه دوم ایستادند و امیر حسین نورعلیان - عرفان شاه حسینی از تهران و علیرضا قاسمی – صدر الدین صادقی از کرمانشاه عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظرات