مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: ما باید جبهه متحد رسانه ای برای مقابله با دشمن تشکیل دهیم تا بتوانیم در مقابل کیدها و حیله های دشمن اقدا مناسب انجام دهیم.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۹۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، یوسف علی بیگی، مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان در آیین اختتامیه دوره آموزشی راهنمایان سواد رسانه که در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شده بود اظهار داشت: برای همه ما لازم است تا مسائل مربوط به سواد رسانه و شناخت فضای مجازی را فرا بگیریم و با کار ببریم.

وی افزود: دوره راهنمایان سواد رسانه به منظور فراگیری و راهنمایی در زمینه سواد رسانه ترتیب داده شد و ما همه باید فرا بگیریم و دیگران را نیز هدایت کنیم.

مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما باید فرا بگیریم تا بتوانیم دیگران را به سمت درست که همان تشکیل جامعه اسلامی است هدایت کنیم. ما برای تشکیل این جامعه باید همه با هم همدل شویم که این همان کلام قرآن است.

علی بیگی افزود: ما باید جبهه متحد رسانه‌ای برای مقابله با دشمن تشکیل دهیم تا بتوانیم در مقابل کید‌ها و حیله‌های دشمن اقدا مناسب انجام دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: وضعیت مطالبه گری در استان ما مناسب نیست و ما نسبت به مطالبه گری اجتماعی به شکل مناسب آن قافلیم و شاید بتوانیم در اینچنین دوره‌ها شکل مناسب آن را پیدا کنیم.
ارسال نظرات