حضور سازمان یافته پاسداران ناحیه مقاومت بسیج و بسیجیان در نماز جمعه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهرستان گفت: ملت ایران مروز به برکت پیشرفت علوم متعدد به جایگاه های بالایی رسیده ایم.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۹۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
حجت الاسلام رضا انصاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در جمعه نمازگزاران ضمن تبریک روز معلم وگرامیداشت یاد و نام استاد شهید مطهری گفت : خداوند متعال اولین معلم و سپس انبیا الهی معلمان بعدی بودند که در راستای تبلیغ دین اسلام و هدایت بشر در این مسئولیت خطیر فعالیت داشتند.

وی افزود: سالها رسول خدا برای جلوگیری از غرق شدن امتش در جهل و نادانی معلمی کرد چرا که بعثت لمکارم الخلاق بود،

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: در کتاب جایگاه زن در اسلام استاد مطهری نسبت به پوشش زنان از نامحرم تاکید بسیار شده است و اسلام از لوای پوشش و حجاب اجازه داده است زن در جامعه حضور داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان اظهار داشت: در زمان ساسانیان ناامنی زیاد بود و زن در خانه مخفی می شد اگر قلدران زن زیبایی را شناسایی می کردند دیگر آن زن، زن شوهرش نبود، اگر دیروز کشف حجاب می شد امروز زن به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند بدون دغدغه در جامعه حضور پیداکند .

این مسئول با اشاره به بیانی از حضرت امام خامنه ای که مقدمه همه سعادت ها و پیشرفت رتبه اول علمی در جهان نشان از جایگاه معلم می دهد تصریح کرد: روزی بود که خارجی ها چون از ما بهتر میدانستند نفت ما را به تاراج می بردند، اما امروز به برکت پیشرفت علوم متعدد به جایگاه های بالایی رسیده ایم البته از دشمن نباید غافل شویم، نشود که مدارس ما شود مرکز تربیت سرباز برای دشمنان که باتوجه به سند ۲۰۳۰ جایی نگرانی وجود دارد دراین وسط نباید از دست چدنی آشکار و پنهان زیر مخمل دشمنان غافل شویم.
ارسال نظرات