خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه درمیان گفت: وظیفه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سطح رده های سپاه و بسیج تقویت این دو اصل مهم و اساسی یعنی افزایش و تقویت بصیرت دینی و سیاسی است و می بایست خودسازی و معنویت را روز به روز تقویت کرد تا بتوانند در سپاه راهگشای مباحث اعتقادی ، سیاسی و بصیرت افزایی باشند.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۶۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه درمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: نامگذاری سالروز شهادت استاد شهید مطهری (ره) به عنوان هفته معلم و عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج حائز دو نکته مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه اگر  انسان در زمینه اعتقادی  قوی بود دچار انحراف و خلل در امور نخواهد شد افزود: پاسدار اسلام و انقلاب می بایست مومن باشد، مومن واقعی که علاوه بر اینکه می داند اعتقاد هم دارد، چرا که خیلی از گناهانی که از انسانها سرچشمه می گیرد به خاطر عدم توجه و اعتقاد واقعی هست و یکی از مشکلات اساسی در هر امری چه اخلاقی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، کاری، فردی و اجتماعی بحث عدم اعتقاد واقعی و درست به خدا و معاد است.

وی با تاکید بر اینکه پاسدار اسلام و انقلاب علاوه بر پرورش اعتقادات خود سیاست خود را هم پرورش دهد خاطرنشان کرد: سیاست به معنای راهبری جامعه و خود به مقصد خوبیها و کمالات انسانی است و می بایست ابتدا روحیه بصیرتی خود را که قبلا با اعتقاد و ایمان تقویت کرده بود تقویت نماید تا به بهترین وجه بتواند وظیفه خطیر خود که حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است را به سرانجام رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه درمیان متذکر شد: با توجه به این دو نکته، اهمیت و جایگاه عقیدتی  سیاسی در سپاه و بسیج روشن می شود که هر چه پاسدار انقلاب در این مقوله تقویت بیشتری شود اهداف و کارهای خود را به بهترین وجه به انجام خواهد رساند.

وی در ادامه اظهار داشت: وظیفه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سطح رده های سپاه و بسیج تقویت این دو اصل مهم و اساسی یعنی افزایش و تقویت بصیرت دینی و سیاسی است که این مهم توسط مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی صورت می گیرد که الحمدلله جزو بهترین نیروها هستند و می بایست خود سازی و معنویت را روز به روز تقویت کرد تا بتوانند در سپاه راهگشای مباحث اعتقادی ، سیاسی و بصیرت افزایی باشند. 

وی در پایان بیان داشت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سطح ناحیه و رده های بسیج چندین برنامه اجرا خواهد شد. برگزاری مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در سطح سپاه و بسیجیان ، دیدار با امام جمعه شهرستان و شرکت اعضای ستاد گرامیداشت در نماز جمعه و تجلیل از فرهنگیان بسیجی، همایش پیاده روی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی برای کارکنان، نشست های بصیرتی و روشنگری در سطح رده های بسیج و مراسم زنگ سپاه معلم در سطح واحد های مقاومت بسیج از جمله برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها