مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران تن دشمنان اسلام را به لرزه در آورده گفت: سپاه دشمنان انقلاب و اسلام را مایوس کرده است
کد خبر: ۹۱۳۳۷۵۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری ظهر امروز در پیش از خطبه های نماز جمعه کلانشهر رشت با بیان اینکه سپاه پاسداران متشکل از نیروهای انقلابی است اظهار کرد: هدف از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران تن دشمنان اسلام را به لرزه در آورد افزود: سپاه دشمنان انقلاب و اسلام را مایوس کرده است و پاسداران انقلاب اسلامی نیز فاتحان پیشرو هستند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پاسداران با تقدیم جان خود حافظ این انقلاب هستند گفت: با درایت و مدیریت فرمانده معظم کل قوا و جانفشانی پاسداران و نیروهای مسلح مقتدر ، انقلاب ما به جهان صادر شد.

تسخیری با اذعان به اینکه امروز دشمنان ما از سپاه ترسیده اند بیان کرد: قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل مزین شدن پاسداران به تقوا و معنویت است.

وی با اشاره به اینکه قدرت سپاه در قدرت ایمان و تقوا پاسداران است تصریح کرد: در اوایل تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) نماینده ای از طرف خود به سپاه معرفی می کنند تا پاسداران در معرفت افزایی و بصیرت افزایی به نقطه ای مطمئن برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: پاسداران سپاه اسلام ، دشمن را عصبانی و به زانو در آورده اند و قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی اوج عصبانیت دشمن از سپاه را نشان می دهد.

تسخیری با بیان اینکه دشمنان ما می دانند که اگر هر جنگی اتفاق بیفتد محو کامل آنها را به همراه خواهد داشت گفت: اگر موشکی به عنوان جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران شلیک شود چیزی به عنوان رژیم صهیونیستی در منطقه موجود نخواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان  با بیان اینکه سپاه حق تخلف از دستور ولی امر مسلمین را ندارد افزود: سپاه خود را متعهد به‌فرمان رسول‌الله، اولیا الله، ولی خدا و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای می‌داند ازاین‌رو، سپاه هیچ‌گاه جناحی نبوده و نخواهد بود چراکه خود را زیر پرچم ولایت قرار داده و خود را سرباز ولایت می‌داند.

تسخیری با بیان اینکه اصل وفاداری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از آغاز تشکیل سپاه  بارز و مبرهن بود خاطرنشان کرد: امروز هم دیده می‌شود کسانی که به جبهه‌های دفاع از حریم اهل‌بیت رفته‌اند اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه را سرلوحه خود دانسته و این وجه اشتراک بارز و روشن است.

وی با بیان اینکه فداکاری دومین اصل سپاه پاسداران است اذعان کرد: سپاه جان خود را برای حفظ اسلام خطر می‌اندازد و با تقدیم جان خود برای حفظ اسلام و نظام اسلامی، اصل فداکاری را به نمایش می‌گذارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اصل پایداری و مقاومت یکی دیگر از اصول  سپاه پاسداران است خاطرنشان کرد:سپاه از ارزش‌های خود کوتاه نخواهد آمد چراکه که خستگی، فقر، تشنگی و تنگناها، یاران امام را خسته نمی‌کند.

وی با اشاره به زمانی که استکبار جهانی در حال بلعیدن کشورها بود و  سپاه به مقابله با آن برخواست تصریح کرد: سپاه پاسداران باقدرت در مقابله یاوه‌گویی‌هایشان ایستادگی کرد، اگرچه سرهایشان بریده شد و جان خود را از دست دادند، اما تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کرده و خواهند کرد.

تسخیری اصل دشمن‌ستیزی را یکی دیگری از اصول مهم سپاه عنوان کرد و بیان کرد: دشمن همه توان خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفته چراکه از حوزه‌های مختلف جنگ، تحریم و مذاکره واردشده، اما موفق به نتیجه نشده است.

وی با تأکید بر ضعیف بودن دشمن اسلام و انقلاب گفت: این دشمن، دشمنی ضعیف است چراکه جرئت رودررو شدن با نیروهای مسلح ایران را ندارد زیرا نیروهای مسلح ایران اسلامی یعنی ارتش قدرتمند، سپاه فداکار، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نیروهای انتظامی ما با تمام قدرت در برابر دشمن ایستادگی خواهند کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پاسداران  امروز دشمنان را عصبانی کرده است خطاب به نمازگزاران افزود: سپاه پاسداران، آمریکا را عصبانی کرده و غرب را عاصی و این قدرت و توانمندی است که شما فرزندانتان را تربیت می‌کنید این اقتدار در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که دشمن بی‌محابا سپاه پاسداران را تروریست معرفی می‌کند چراکه از سپاه عصبانی است.

تسخیری با بیان اینکه اصل دشمن‌ستیزی در کلام فرمانده سپاه مشهود بوده و بارها هشدار داده است تصریح کرد: سردار سپاه اعلام کرده که هر جنگی اتفاق بیفتد مطمئناً محو رژیم صهیونیستی را به همراه خواهد داشت، چراکه کوچک‌ترین هدف موجودیت رژیم صهیونیستی است و اگر موشکی با عنوان جنگ علیه جمهوری اسلامی اتفاق بیفتد چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به سخنان سردار سلامی مبنی بر اینکه کوچک‌تر از هدف محو اسرائیل هدف دیگری نیست بیان کرد: فاتح و پیشرو بودن اصل دیگر سپاه پاسداران است و قطعاً باید دانست که سپاه با معنویت، اعتقاد به خدا و با اعتماد به حمایت‌های مردمی ان شاالله با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی‌اش یعنی حضرت بقیه‌الله الاعظم خواهد سپرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات