به منظور تبیین گام دوم انقلاب و تشریح برنامه های سال 98:
اولین جلسه فرماندهی حوزه بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد با اعضای شورای حوزه و فرمانده پایگاهای تابعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۱۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اولین جلسه فرماندهی حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد با اعضای شورای حوزه و فرمانده پایگاهای تابعه به منظور توجیح برنامه های سال98 برگزار شد.

"میرجلیلی"فرمانده حوزه مهدیه در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های پایگاهها در سال 97 بر اجرای هرچه بهتر برنامه ها در تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری (مده الظله) مبنی بر گام دوم انقلاب تاکید نمود و خاطر نشان کرد:تمام پایگاهای بسیج و  منازل بسیجیان باید به بستری جهت تحقق گام دوم انقلاب و رونق تولید در کشور تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت صندوق های قرض الحسنه در تعدادی از پایگاهای تابعه حوزه و بازدهی زیاد ان در جذب بسیجیان و حل مشکلات انها ,بر انجام پیگیریهای لازم جهت افتتاح و راه اندازی این صندوق ها در سایر پایگاهای تابعه تصریح نمود.
برگزاری نشست های روشنگری,عقیدتی و سیاسی,دوره اموزشی بدو ورود به بسیج و ارتقای عضویت عادی به فعال ,تکمیل و رفع نواقص پروندهای بسیجیان,جذب حداکثری جوانان و نوجوانان,تشکیل تیم های ورزشی واجرای برنامه ها و مسابقات متنوع ورزشی در سطح حوزه و پایگاها از اهم مباحث مطرح شده در این نشست بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات