خبرهای داغ:
همزمان با هفته معلم، با حضور سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و مسئولانی از آموزش و پرورش، از خانواده معلم شهید مدافع حرم تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۱۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱

«عبدالله صادقخانی» مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: به مناسبت هفته معلم و در پاسداشت مقام معلمان نمونه و جهادی مراسمی عصر روز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

 تجلیل مسئولان کشوری از خانواده شهید «عسکری جمکرانی» در هفته معلم

وی افزود: از آنجا که از خانواده معظم شهید مجید عسکری جمکرانی نخستین معلم بسیجی شهید مدافع حرم نیز به طور ویژه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده بود،  مقدمات انتقال این خانواده عزیز به اردوگاه شهید باهنر تهران و شرکت در مراسم از سوی کانون بسیج شهید رجایی فراهم گردید.

تجلیل مسئولان کشوری از خانواده شهید «عسکری جمکرانی» در هفته معلم

صادقخانی ادامه داد: در مراسم مذکور، با حضور سردار سرتیپ «علی فدوی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، «حسن مرادی» رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و «امیرعلی نعمت اللهی» قائم مقام وزیر آموزش و پرورش، از خانواده نخستین معلم شهید مدافع حرم مجید عسکری جمکرانی تجلیل شد.

تجلیل مسئولان کشوری از خانواده شهید «عسکری جمکرانی» در هفته معلم

لازم به ذکر است: «محمد صفاییان» رییس آموزش و پرورش ناحیه یک قم به همراه جمعی از مسئولان اداری روز گذشته در منزل شهید عسکری جمکرانی حضور یافتند و ضمن تبریک ایام هفته معلم به خانواده این شهید عزیز، یاد و خاطره نخستین معلم شهید مدافع حرم را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها