مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه املش:

بصیرت اصلی‌ترین شاخصه یک پاسدار است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه املش با اشاره به اهمیت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران گفت: علم، ایمان و بصیرت اصلی‌ترین مولفه‌های یک پاسدار به عنوان حافظ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۰۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در املش ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: شهید مطهری با بهره گیری از آثار و اندیشه‌های خود توانست در مقابل اندیشه‌های انحرافی مانند لیبرالیسم، ماتریالیسم و تفکرات مادی‌گرایانه بایستد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه املش شهید مطهری را تبیین کننده اسلام ناب محمدی دانست و تصریح کرد: این شهید والامقام در طول زندگی همواره در راستای تبیین عقاید توحیدی تلاش کرد.

بابایی با اشاره به اهمیت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: علم، ایمان و بصیرت اصلی‌ترین مولفه‌های یک پاسدار به عنوان حافظ انقلاب اسلامی است.

وی با اعلام اینکه هفته عقیدتی سیاسی با برگزاری ۳۰ برنامه متنوع در سپاه ناحیه املش همراه است افزود: تجلیل از فرهنگیان، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار با امام جمعه شهرستان املش، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری مسابقه از آثار شهید مطهری از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار