خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

اعتقاد و دانش ویژگی‌های بارز شهید مطهری بود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اعتقاد و دانش ویژگی‌های بارز شهید مطهری بود.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۰۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷

 حبیب شهسواری عصر امروز در همایشی که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی با حضور پاسداران لشکر عملیاتی حمزه سه برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مطهری این دانشمند فرزانه در پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه نقش چشمگیری را ایفا کرد به طوری که ایشان تبیین کننده آرمان و اندیشه‌ها و اهداف حضرت امام بود.

وی با اشاره به اینکه این روزها فرصت مغتنمی برای شناخت هر چه بهتر آیت‌الله مطهری است، بنابراین نباید آن را از دست بدهیم، اضافه کرد: نام گذاری ایام شهادت رسیدن ایشان به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی یک اقدام به‌جا و شایسته است.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه همچنین در پایگاه‌های مقاومت بسیج باید آراء و اندیشه‌های ناب این شخصیت برجسته تبیین شود، اضافه کرد: به خاطر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید مطهری، این هفته به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه در چنین روزهایی حاصل عمر حضرت امام خمینی(ره)، آیت‌الله مطهری به فیض شهادت نائل آمد، گفت: این دانشمند فرزانه برای تشریح و تبیین اندیشه‌های ناب امام خمینی تلاش وافری کرد.

وی ضمن ابراز تأسف از اینکه این انسان فرزانه و فرد تکرارنشدنی در تاریخ ایران به دست منحرفان و منافقان کوردل به شهادت رسید، ادامه داد: بنابراین برای ادامه دادن راه این دانشمند باید تألیفات و آثار برجای مانده از وی در جامعه شناخته و مطالعه شود.

شهسواری با بیان اینکه آیت‌الله مطهری گوهری نایاب بود که با عقیده، ایمان و دانش زینت پیدا کرده بود، اظهار کرد: باید برای تربیت و پرورش چنین انسان‌های فرهیخته‌ای تلاش شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات