مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص):

هر پاسدار و بسیجی پرچم عزت ،عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام دهقانی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری در جمع مسئولین و بسیجیان شهرستان قرچک اظهار داشت: سپاه و بسیج برای خدمت به جامعه اسلامی متولد شده اند و خدمت بی منت نیروهای جهادی بسیج و سپاه در همه جا زبانزد است.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۸۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) عصر دیروز در  همایش گرامیداشت شهید مطهری و  تجلیل از مربیان بسیجی بیان داشت: سپاه و بسیج به عنوان دستاورد عظیم انقلاب اسلامی در همه عرصه ها با صلابت  وارد شده و پرچم اقتدار انقلاب اسلامی را بالا گرفته است.

وی ادامه داد:خدمت بی منت نیروهای جهادی بسیج در همه جا زبانزد است و  بسیج و سپاه خود را مکلف به خدمت رسانی میدانند و گویی برای خدمت به جامعه اسلامی متولد شده اند.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به هجمه های دشمن برای منزوی کردن سپاه خاطر نشان کرد:حقانیت سپاه نیازی به گغتن ندارد و بر همه کاملا عیان است و امروز محبوبیت سپاه پاسداران دو چندان شده است و هر کجا که سپاه باشد آنجا سرشار از آرامش و امنیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در ادامه به تشریح مولفه های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت.

وی گفت: معرفت به عالم خلقت،خداشناسی و خدا باوری از مولفه های اصلی سپاه است چرا که فقط مومنان به خدا با وجود مشقت های بسیار همواره برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی آماده اند.

حجت الاسلام دهقانی دیانت را مولفه دیگر سپاه برشمرد و گفت:آنچه سبب میشود انسان اعتبار پیدا کند دیانت است .

وی مبنای سومی کعه هویت مقتدرانه سپاه و بسیج را شکل میدهد عقلانیت بیان کرد.همچنین ولایت مداری و زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت را از دیگر شاخصه های نیروهای سپاه خواند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه فقیه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء همچنین جهاد در راه خدا را بارزترین نشانه های سپاه دانست.

وی گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه خدا برای آزادی همه انسانها و مستضعفین جهان و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی،همواره برای منزوی کردن دشمنانی که ذائقه شان از وجود انقلاب اسلامی تلخ است،جهاد می کند.

/ف.خانی

 

 

 

ارسال نظرات